AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #1 Skrevet 26. juni 2023 Jeg skulle logge inn på en gammel insta bruker jeg har som jeg kun bruker i ny og ne til å legge ut bilder fra gamle filmer jeg liker. Når jeg logget inn i dag fikk jeg se at et av bildene mine var fjernet. Kom opp melding om at det var fordi bildet inneholdt hatefulle ytringer. Og instagram ga som eks. at hatefulle ytringer kan være f.eks. white power innlegg. Jeg skjønte ingenting fordi jeg har jo aldri lagt ut noe slikt?! Viser seg at det var et bilde jeg hadde lagt ut fra en gammel film hvor en kvinne er lei seg for hvordan en mann har behandlet henne og hun sier "men disgust me" (den teksten sto på bildet). Så nå har jeg fått beskjed om at jeg ikke kan bruke kontoen lengre til å legge ut noe som helst siden det er fare for at jeg legger ut mere "hatefulle ytringer"på instagram. Syns det er synd at instagram har blitt så ødelagt at man må sensurere kunst også. Syns ikke akkurat dette innlegget var noe drøyt. Gidder snart ikke bruke den appen lengre. Anonymkode: 1dd7e...28d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå