AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #21 Skrevet 26. juni 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Har en lav mann med tykk penis. Helt fantastisk. Anonymkode: 5eeea...64d Samme her 😁 Anonymkode: e5dea...c7b
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #22 Skrevet 26. juni 2023 Rotemor skrev (22 minutter siden): Det kjenner man på FØR man innleder et forhold. Ifølge denne tråden her er man da overflatisk, og hvem vil være det? Anonymkode: c1496...3d6 1
Påkrevd Skrevet 26. juni 2023 #23 Skrevet 26. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kvinne her. Har noen hatt et bra fysisk forhold til en mye lavere mann enn du er vant til, slik at du fikk de gode følelsene likevel, kanskje pga måten han er på, en trygg og sterk person kanskje? Jeg har alltid trivdes best med menn som i det minste er litt høyere eller større enn meg. Jeg elsker følelsen av å krype inn i armkroken, sitte på fanget, kroppene passer sammen som lego under dynen. En følelse av trygghet og beskyttelse, pluss at jeg føler meg nett og feminin rundt en mann som er større enn meg, det tenner jeg på automatisk. Men... nå har jeg altså da møtt en fyr jeg trives så godt med, men han er litt lavere enn meg. Ingenting har skjedd ennå og jeg kan la være å krysse grensen over til noe fysisk og dermed beholde vennskapet som betyr mye for meg. Jeg skjønner at jeg bare må prøve men vil helst ikke kaste meg ut i noe som jeg vet ikke vil funke, fundamentalt sett. Jeg vet også at mange ikke har noe problem med høyde forskjeller, men av erfaring påvirker det meg seksuelt, selv om jeg driter i hvordan vi ser ut som par, det er helt uvesentlig. Er så i tvil her! Anonymkode: 96db6...447 Bytt ut første setning med «Mann her». Deretter bytter du alle steder du nevner mennenes høyde med en kvinnes puppestørrelse. Da har du et rimelig greit svar på hvor viktig det bør være. 1
Rotemor Skrevet 26. juni 2023 #24 Skrevet 26. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ifølge denne tråden her er man da overflatisk, og hvem vil være det? Anonymkode: c1496...3d6 Nei, ingen har påstått at man er overfladisk om man ikke har den rette seksuelle tiltrekningen til noen…🤷🏼♀️
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #25 Skrevet 26. juni 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Fint å se så mange positive svar her, det gjorde meg glad! 'Skrekken' kommer nok fra ex samboeren min som faktisk var litt større enn meg men 'oppførte' seg som mindre. Han ville alltid sove med hodet på armen min, være den minste skjeen, jeg måtte holde rundt ham og gi ham trygghet - jeg ble på en måte mamma og han barnet. Det var brems det...! De andre som var lave var umodne i oppførselen, litt selv sentrerte og manglet omsorgsbiten en del. Så jeg tror helhetsbildet mitt er litt preget av dårlige erfaringer. Å kunne se rett i øynene er bare fint, men jeg liker jo at en mann kan legge armen rundt skuldrene mine når man går gatelangs, det er en skjønn følelse. Jeg har ikke nevnt noe av dette for ham, synes han skal få slippe det TS Anonymkode: 96db6...447 Tror det er viktig at du begynner å innse det du skriver her. Faktum er at du har hatt flere dårlige erfaringer med menn som ikke passet deg, menn som var lite modne og manglet en del elementære egenskaper man trenger at en partner har. Du ser hvor feil det da blir å dømme denne nye flotte mannen ut fra hvordan dine ekser har vært? Tenk om han dømte deg ut fra din høyde, øyefarge eller vekt - fordi han hadde dårlige erfaringer med umodne kvinner med lignende utseende? Ser du hvor overfladisk det er? Du bør bearbeide dine tidligere dårlige erfaringer, gi slipp på dem. Hvis du ikke gjør det så risikerer du å la virkelig gode menn gå fra deg. Ang. den legofølelsen du snakker om. Jeg kan på en måte forstå det, siden jeg tenkte litt på samme måte da jeg var yngre. Men du så jo hvor lite den legofølelsen betyr når du var i et forhold med han som var høyere enn deg. Han kunne aldri gi deg "legofølelsen", men ikke fordi han ikke var høy nok, men fordi han som person ikke passet deg, fordi du og han ikke var kompatible. Og at du aldri fikk "legofølelsen" med de som var like høye eller lavere enn deg, det er heller ikke rart, siden disse var umodne, selvsentrerte og hadde dårlig omsorgsevne. Du kan aldri få "legofølelsen" med en mann som ikke gir deg den følelsen emosjonelt, uansett hvilken fysikk han har! "Legofølelsen", den kan du få med en mann som er lavere enn deg også! Hvis dere har den emosjonelt. Den fysiske "legofølelsen" kjennes kanskje annerledes enn du tenker på den som. Men legobrikker kommer i et utall ulike varianter, og det er ikke bare en type din brikke passer til. Din brikke passer perfekt sammen med en hel rekke andre ulike brikker. Det er opp til deg hva du bygger det til å bli... Anonymkode: 11c1a...c6d 1
gakk Skrevet 26. juni 2023 #26 Skrevet 26. juni 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: Tror det er viktig at du begynner å innse det du skriver her. Faktum er at du har hatt flere dårlige erfaringer med menn som ikke passet deg, menn som var lite modne og manglet en del elementære egenskaper man trenger at en partner har. Du ser hvor feil det da blir å dømme denne nye flotte mannen ut fra hvordan dine ekser har vært? Tenk om han dømte deg ut fra din høyde, øyefarge eller vekt - fordi han hadde dårlige erfaringer med umodne kvinner med lignende utseende? Ser du hvor overfladisk det er? Du bør bearbeide dine tidligere dårlige erfaringer, gi slipp på dem. Hvis du ikke gjør det så risikerer du å la virkelig gode menn gå fra deg. Ang. den legofølelsen du snakker om. Jeg kan på en måte forstå det, siden jeg tenkte litt på samme måte da jeg var yngre. Men du så jo hvor lite den legofølelsen betyr når du var i et forhold med han som var høyere enn deg. Han kunne aldri gi deg "legofølelsen", men ikke fordi han ikke var høy nok, men fordi han som person ikke passet deg, fordi du og han ikke var kompatible. Og at du aldri fikk "legofølelsen" med de som var like høye eller lavere enn deg, det er heller ikke rart, siden disse var umodne, selvsentrerte og hadde dårlig omsorgsevne. Du kan aldri få "legofølelsen" med en mann som ikke gir deg den følelsen emosjonelt, uansett hvilken fysikk han har! "Legofølelsen", den kan du få med en mann som er lavere enn deg også! Hvis dere har den emosjonelt. Den fysiske "legofølelsen" kjennes kanskje annerledes enn du tenker på den som. Men legobrikker kommer i et utall ulike varianter, og det er ikke bare en type din brikke passer til. Din brikke passer perfekt sammen med en hel rekke andre ulike brikker. Det er opp til deg hva du bygger det til å bli... Anonymkode: 11c1a...c6d Tusen takk for godt svar TS
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #27 Skrevet 27. juni 2023 Samtlige av mine beste venner kunne gjerne vært mannlige dverger om så å gjøre. Men for ren fysisk attraksjon, så har jeg aldri vært seksuelt tiltrukket av noen som er lavere en meg. Det handler ikke om holdninger eller modenhet. Det er ikke et bevisst valg. Jeg velger ikke hva og hvem jeg tiltrekkes av. Anonymkode: e87a8...955
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå