Gå til innhold

Har jeg blitt ei tøs?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Men bj med kondom er virkelig ikke samme opplevelse.. er det egentlig en stor risk om de ikke kommer i munnen min?

Ja, all slimhinnekontakt er risikabel for en rekke sykdommer. Jeg ville fryktet hpv i halsen mest.
Du kan ta hpv-vaksine.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Du har nok kanskje blitt en tøs, men hva så? Så lenge du nyter, så lå nå menn også få nyte deg. Det finnes mer enn nok av pripne kvinnfolk, så kjør på så lenge du liker det du holder på med selv.

Anonymkode: 0e214...78a

Man er ikke en tøs bare fordi man er kåt og har mye sex.
Man er ikke en tøs om man har sex med forskjellige mennesker, antallet man har sex med eller hvordan man har sex.

Tøs er en nedsettende merkelapp... til en man mener burde skamme seg.
Tøs er noe man sa i gamle dager. Trodde vi hadde kommet et par hakk lengre enn å forsøke å få kvinner som liker sex til å skamme seg.

Gå på Tinder og finn en ny fyr å knulle hver dag en hel måned. Fremdeles ikke noe tøs.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Selvfølgelig er du blitt ei søt tøs, for du er jo ikke så ulik meg😅 Den eneste forskjellen på oss er at jeg er lettere på tråden, siden jeg ikke har krav. For normale krav som renslighet og diskresjonhevnen har vel du også?

Jeg tenker ofte på alle de jeg har hatt sex med, hvor mye glede jeg har gitt dem.. bare fordi jeg var lett på tråden. Det har satt sine spor i meg, og formet meg til et bedre menneske. Jeg sover så trygt og godt, pga at jeg bestandig har behandlet kvinner godt og med respekt.. Jeg ser på min virksomhet som omsorg, sex er absolutt omsorg for andres nytelse🧡 Hilsen omsorgsknulleren Bamseklemmer😅

Du blir kåt av friheten og valget til å ha sex med dem du vil, fordi det blir ukomplisert å ha sex dem. Og i ditt tilfelle tror jeg du ikke fikk pult i fra deg i oppveksten, for dette skjer med sååå mange. Og det er ikke så usannsylig at, exen din kjente på det samme.. så pul i fra dere en 7-8 år, så er det ikke så usannsynlig at kirkeklokkene ringer for dere. Husk at dere fremdeles kan bli en happy familie💙

Nå fikk du noe å tenke på?🤭

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
AnonymBruker
Skrevet
Andro skrev (2 timer siden):

Ja, all slimhinnekontakt er risikabel for en rekke sykdommer. Jeg ville fryktet hpv i halsen mest.
Du kan ta hpv-vaksine.

I tillegg til alt som blir nent kan ho også få Covid, influensa, røde hunder, rabies, ja en hel rekke sykdommer. For ikke og snakke om hva disse ukjente mannfolkene kan utsette henne for. Har også sett serien "Sex sent me to hospital" mange sex relaterte ulykker man kan utsettes for, som å slå seg i svime i sengegavlen, dette ut av senga med mer. Så sørg for kondom, hansker, ansiktsmaske, tilstrekkelig vaksiner, hjelm eller myke puter som beskytter mot støt i sengegavlen, fallsikring eller mykt teppe nedenfor sengen, sånn i tilfelle hun skulle falle ut. At han er nybarbert hindrer at han skaper unødig friksjon som kan gi sår og igjen føre til infeksjoner. Om han tar deg bakfra på gulvet, bør du også ha på deg knebeskyttere. Kos deg med safe sex.

Anonymkode: 29bfc...2f7

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

I tillegg til alt som blir nent kan ho også få Covid, influensa, røde hunder, rabies, ja en hel rekke sykdommer. For ikke og snakke om hva disse ukjente mannfolkene kan utsette henne for. Har også sett serien "Sex sent me to hospital" mange sex relaterte ulykker man kan utsettes for, som å slå seg i svime i sengegavlen, dette ut av senga med mer. Så sørg for kondom, hansker, ansiktsmaske, tilstrekkelig vaksiner, hjelm eller myke puter som beskytter mot støt i sengegavlen, fallsikring eller mykt teppe nedenfor sengen, sånn i tilfelle hun skulle falle ut. At han er nybarbert hindrer at han skaper unødig friksjon som kan gi sår og igjen føre til infeksjoner. Om han tar deg bakfra på gulvet, bør du også ha på deg knebeskyttere. Kos deg med safe sex.

Du må gjerne latterliggjøre enkle tiltak for sikker sex, som kondomer og vaksiner, men det bringer ikke verden framover, gjør det vel? Slik det å unngå kreftfare og virus faktisk gjør.

AnonymBruker
Skrevet

Greit løse damer. Stakkars de som ender opp med slike. Hadde dumpa kjerringa på flekken om jeg fikk vite at hun har holdt på sånn. 

Anonymkode: 3be0e...d33

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (14 minutter siden):

Selvfølgelig er du blitt ei søt tøs, for du er jo ikke så ulik meg😅 Den eneste forskjellen på oss er at jeg er lettere på tråden, siden jeg ikke har krav. For normale krav som renslighet og diskresjonhevnen har vel du også?

Jeg tenker ofte på alle de jeg har hatt sex med, hvor mye glede jeg har gitt dem.. bare fordi jeg var lett på tråden. Det har satt sine spor i meg, og formet meg til et bedre menneske. Jeg sover så trygt og godt, pga at jeg bestandig har behandlet kvinner godt og med respekt.. Jeg ser på min virksomhet som omsorg, sex er absolutt omsorg for andres nytelse🧡 Hilsen omsorgsknulleren Bamseklemmer😅

Du blir kåt av friheten og valget til å ha sex med dem du vil, fordi det blir ukomplisert å ha sex dem. Og i ditt tilfelle tror jeg du ikke fikk pult i fra deg i oppveksten, for dette skjer med sååå mange. Og det er ikke så usannsylig at, exen din kjente på det samme.. så pul i fra dere en 7-8 år, så er det ikke så usannsynlig at kirkeklokkene ringer for dere. Husk at dere fremdeles kan bli en happy familie💙

Det er nesten rørende å høre for en stiv støtte du har vært opp igjennom livet til så mange. All den gleden du bringer bare ved ditt nærvær, forståelse og utsøkte puling. Kvinnene takker for at du er så lett på tråden, så flere får muligheten til og oppleve disse fantastiske øyeblikkene. Teksten din er som en himmel full av stjerner og denne traff meg mitt i kaviarstjerna.

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Tøs? Bruker man det ordet lengre😅 Nei selvfølgelig er du ingen tøs. Kos deg. Lev livet! Har selv vært der,dog holdt meg til kun faste da jeg liker ikke sex med fremmede,men alltid kjekt kunne leve litt😉 Ville allikevel vært litt ops mtp kjønnssykdommer. En av grunnene til at faste elskere er best synes jeg da. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er nesten rørende å høre for en stiv støtte du har vært opp igjennom livet til så mange. All den gleden du bringer bare ved ditt nærvær, forståelse og utsøkte puling. Kvinnene takker for at du er så lett på tråden, så flere får muligheten til og oppleve disse fantastiske øyeblikkene. Teksten din er som en himmel full av stjerner og denne traff meg mitt i kaviarstjerna.

Som 22 åring fikk jeg "orgasme-forståelse", av ei 50 årig venninne av min mor.. Hun sa blandt annet, at jeg måtte behandle kvinner på samme måte som en orgasme. Da blir sexen deretter, så det er mange kvinner som har sett en himmel full av stjerner💫😅

Mitt i kaviarstjerna? er det der du har hjertet😝

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (2 timer siden):

Her ser man hva man tiltrekker seg med sånne trådet.

🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Anonymkode: 6580d...b1d

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Elsker ironi!! 😂 Særlig når det flyr over hode på den det er ment å ramme!!!

:murvegg: 

Anonymkode: 6580d...b1d

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Beklager. Jeg synes dette er trist lesing. Kvinner i dag har masse sex når de er single, etter noen år i forhold så stopper det gradvis opp, og den «utkårede» sitter der som dem store tapern (får hpv-en da).

Jeg blir litt irritert. Er en type som alltid har havnet i forhold. 🙂

På en annen side, om dette gir deg bedre livskvalitet, så bra for deg.

Anonymkode: a0609...746

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Takk! Jeg fatter mindre og mindre av hvordan vi kan være verdige hans nærhet!

Anonymkode: eecab...3ca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Det er så utrolig lett å få tak i dem.

Lett å få kuk for damer?

For å bruke en setning som gikk ut av dage i 1999:

No shit Sherlock?

Anonymkode: 1162d...0ae

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk! Jeg fatter mindre og mindre av hvordan vi kan være verdige hans nærhet!

Anonymkode: eecab...3ca

Vi? Hvem er vi?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...