AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #101 Skrevet 10. april 2024 Jeg liker heller ikke skille.Kaster klærne så fort jeg kan. Anonymkode: a60e3...1b7 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #102 Skrevet 10. april 2024 mellomtomater67 skrev (På 26.6.2023 den 14.27): Tenk på barn. Syns ikke du bør sole deg naken hvis det er innsyn til Hagen f.eks Sukk, er det egentlig barn du tenker på, ikke deg selv? Anonymkode: 265bd...967
Gjest takinova Skrevet 10. april 2024 #103 Skrevet 10. april 2024 Klart du kan. Men hva folk tenker er jo en annen sak. Jeg hadde tenkt hva i all verden liksom....
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #104 Skrevet 10. april 2024 Jeg tenker "herregud, din blotter!" Og så er jeg sjeleglad for at jeg bor i gokk uten naboer. Anonymkode: 2c7fd...955
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #105 Skrevet 10. april 2024 AnonymBruker skrev (På 26.6.2023 den 1.06): Jeg blir sinnsykt fort brun. Bare 2 dager i sola å jeg har blitt veldig mørk. Jeg er fra et annet land i latin amerika men er fra de lysere genene der, men er vibinsola blir vi mørke. Får sykt stygge skiller når jeg er ute å bader. Da mener jeg nesten som å ha hvit og mørkebrunt ved sidenav hverandre 😪 holder meg stortsett inne men vurderer å legge meg ut i sola en av dagene helt naken så jeg slipper de stygge skillene. Når jeg får farge varer den i minst 6 mnd, og jeg føler det er svært ukomfortabelt å ha sex å ha en bleik trekant nedentil, skille på rumpe og trekanter på puppene (bruker trekant bikini hvis jeg skal sole meg eller det minste jeg finner). Noen naboer har innsyn, men er det såå krise? Hva hadde du tenkt om du hadde vært naboen min? Er redd for å gjøre andre ukomfortabele. Skal jo prøve å skjule det så mye som mulig! Plassere en stol i veien og sånt men kommer ann på vinkelen for å få innsyn. Har ikke nok stoler for å skjule alle innsyn hvertfall! Anonymkode: 18b01...864 Kjøp deg en mini thong bikini så får du små men sexy skiller på rompa.. det er jo fint eller hva? Anonymkode: edcb6...fff 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #106 Skrevet 10. april 2024 AnonymBruker skrev (På 26.6.2023 den 1.06): Jeg blir sinnsykt fort brun. Bare 2 dager i sola å jeg har blitt veldig mørk. Jeg er fra et annet land i latin amerika men er fra de lysere genene der, men er vibinsola blir vi mørke. Får sykt stygge skiller når jeg er ute å bader. Da mener jeg nesten som å ha hvit og mørkebrunt ved sidenav hverandre 😪 holder meg stortsett inne men vurderer å legge meg ut i sola en av dagene helt naken så jeg slipper de stygge skillene. Når jeg får farge varer den i minst 6 mnd, og jeg føler det er svært ukomfortabelt å ha sex å ha en bleik trekant nedentil, skille på rumpe og trekanter på puppene (bruker trekant bikini hvis jeg skal sole meg eller det minste jeg finner). Noen naboer har innsyn, men er det såå krise? Hva hadde du tenkt om du hadde vært naboen min? Er redd for å gjøre andre ukomfortabele. Skal jo prøve å skjule det så mye som mulig! Plassere en stol i veien og sånt men kommer ann på vinkelen for å få innsyn. Har ikke nok stoler for å skjule alle innsyn hvertfall! Anonymkode: 18b01...864 Jeg hadde ikke brydd meg. Folk får gjøre det de ønsker på sin eiendom, eneste jeg hadde selvfølgelig aldri godtatt var om noen har sex i hagen sin og folk kan se. Aldeles ikke OK i et nabolag. Ellers får folk gå så nakne de vil for min del. Kunne ikke brydd meg mindre. Anonymkode: fb16d...f00 2
Hannah80 Skrevet 10. april 2024 #107 Skrevet 10. april 2024 solflekken skrev (På 26.6.2023 den 17.47): Æsj, den var litt "creepy" Skal det ikke mer til før en mann blir kalt creepy? 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #108 Skrevet 10. april 2024 AnonymBruker skrev (På 26.6.2023 den 1.06): Jeg blir sinnsykt fort brun. Bare 2 dager i sola å jeg har blitt veldig mørk. Jeg er fra et annet land i latin amerika men er fra de lysere genene der, men er vibinsola blir vi mørke. Får sykt stygge skiller når jeg er ute å bader. Da mener jeg nesten som å ha hvit og mørkebrunt ved sidenav hverandre 😪 holder meg stortsett inne men vurderer å legge meg ut i sola en av dagene helt naken så jeg slipper de stygge skillene. Når jeg får farge varer den i minst 6 mnd, og jeg føler det er svært ukomfortabelt å ha sex å ha en bleik trekant nedentil, skille på rumpe og trekanter på puppene (bruker trekant bikini hvis jeg skal sole meg eller det minste jeg finner). Noen naboer har innsyn, men er det såå krise? Hva hadde du tenkt om du hadde vært naboen min? Er redd for å gjøre andre ukomfortabele. Skal jo prøve å skjule det så mye som mulig! Plassere en stol i veien og sånt men kommer ann på vinkelen for å få innsyn. Har ikke nok stoler for å skjule alle innsyn hvertfall! Anonymkode: 18b01...864 Hva endte du opp med å gjøre?🙏🙏 Anonymkode: edcb6...fff 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #109 Skrevet 12. april 2024 AnonymBruker skrev (På 26.6.2023 den 1.06): Jeg blir sinnsykt fort brun. Bare 2 dager i sola å jeg har blitt veldig mørk. Jeg er fra et annet land i latin amerika men er fra de lysere genene der, men er vibinsola blir vi mørke. Får sykt stygge skiller når jeg er ute å bader. Da mener jeg nesten som å ha hvit og mørkebrunt ved sidenav hverandre 😪 holder meg stortsett inne men vurderer å legge meg ut i sola en av dagene helt naken så jeg slipper de stygge skillene. Når jeg får farge varer den i minst 6 mnd, og jeg føler det er svært ukomfortabelt å ha sex å ha en bleik trekant nedentil, skille på rumpe og trekanter på puppene (bruker trekant bikini hvis jeg skal sole meg eller det minste jeg finner). Noen naboer har innsyn, men er det såå krise? Hva hadde du tenkt om du hadde vært naboen min? Er redd for å gjøre andre ukomfortabele. Skal jo prøve å skjule det så mye som mulig! Plassere en stol i veien og sånt men kommer ann på vinkelen for å få innsyn. Har ikke nok stoler for å skjule alle innsyn hvertfall! Anonymkode: 18b01...864 Du kan få komme og sole deg i min hage anytime 😉🔥🙏 Anonymkode: edcb6...fff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå