Gå til innhold

Kan jeg ligge naken i hagen å sole meg? Hva hadde du tenkt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir sinnsykt fort brun. Bare 2 dager i sola å jeg har blitt veldig mørk. Jeg er fra et annet land i latin amerika men er fra de lysere genene der, men er vibinsola blir vi mørke. Får sykt stygge skiller når jeg er ute å bader. Da mener jeg nesten som å ha hvit og mørkebrunt ved sidenav hverandre 😪 holder meg stortsett inne men vurderer å legge meg ut i sola en av dagene helt naken så jeg slipper de stygge skillene. Når jeg får farge varer den i minst 6 mnd, og jeg føler det er svært ukomfortabelt å ha sex å ha en bleik trekant nedentil, skille på rumpe og trekanter på puppene (bruker trekant bikini hvis jeg skal sole meg eller det minste jeg finner). Noen naboer har innsyn, men er det såå krise? Hva hadde du tenkt om du hadde vært naboen min? Er redd for å gjøre andre ukomfortabele. Skal jo prøve å skjule det så mye som mulig! Plassere en stol i veien og sånt men kommer ann på vinkelen for å få innsyn. Har ikke nok stoler for å skjule alle innsyn hvertfall! 

Anonymkode: 18b01...864

AnonymBruker
Skrevet

Heldige heldige han du soler deg for 🙂

Anonymkode: 8774c...9b8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

JHva hadde du tenkt om du hadde vært naboen min? Er redd for å gjøre andre ukomfortabele.

Anonymkode: 18b01...864

Jeg ville ikke merket at du solte deg naken på et skjermet sted, men om jeg hadde gjort det hadde jeg ikke brydd meg.

Men hvis du er redd for å støte noen, hvorfor tar du ikke turen på en lokal nudiststrand, og soler deg der et par dager?

Anonymkode: 0f208...293

• Liker 24
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne gjort det hjemme hos oss, vi har ingen innsyn.

Anonymkode: 2cea7...c3b

• Liker 2
Skrevet

Kjør på! 

• Liker 4
Skrevet

Jeg soler meg naken på balkongen min. Ingen som reagerer på det. Men har ikke noe særlig innsyn da. 

• Liker 1
Skrevet

Ville bare syntes det var fint og frigjørende. Nå er jeg litt naturist og soler meg naken når jeg kan og ikke er til sjenanse for andre. Skulle ønske det var en strand i nærheten der jeg kunne være naken, men det er flere 10-talls mil til nærmeste fristrand.

Når TS sier hun er fra Latin-Amerika får jeg litt ulovlige tanker i hodet. Dette området har de desidert vakreste folkene etter min mening (både menn og kvinner) så om TS hadde vært min nabo hadde jeg nok gjort meg mange ærend ute 😄 

• Liker 4
Skrevet
5 hours ago, 911 said:

Når TS sier hun er fra Latin-Amerika får jeg litt ulovlige tanker i hodet. Dette området har de desidert vakreste folkene etter min mening (både menn og kvinner) så om TS hadde vært min nabo hadde jeg nok gjort meg mange ærend ute 😄 

Fy skam . . ☺️

Men tanken er fri . . .  enn så lenge . . .

• Liker 1
Skrevet

Tenk på barn. Syns ikke du bør sole deg naken hvis det er innsyn til Hagen f.eks

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde tenkt du var en oppmerksomhetssyk tøs. 

Anonymkode: 61991...33c

• Liker 23
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
mellomtomater67 skrev (3 minutter siden):

Tenk på barn. Syns ikke du bør sole deg naken hvis det er innsyn til Hagen f.eks

Unger har ikke vondt av å se en kropp. 

Anonymkode: 29d11...21f

• Liker 25
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Æsj, ligger hu gamle røya der naken og viser seg frem? hadde jeg tenkt

Anonymkode: d7c54...ecf

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruker ikke å kikke i andres hage, så ville neppe lagt merke til det. Om jeg hadde sett det, ville jeg dratt til meg blikket og tenkt at jeg har da ikke noe med å glane inn i folk sin private sfære.

Anonymkode: 391cd...9ad

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet

Din hage og din kropp. Klarer ikke andre å la være å glo og være brydd så er det deres problem ikke ditt.

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig så ville jeg ikke reagert på det egentlig. Jeg føler at dersom jeg ser naboen naken i hagen så er det min skyld for at jeg har "snikt" i naboens private boble, og det er min feil for at jeg titter der jeg ikke bør ha øya. 

Så kjør på du. 

Anonymkode: 1c182...157

• Liker 10
  • Nyttig 1
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

https://www.huseierne.no/hus-bolig/tema/juss/kan-man-ga-naken-i-sin-egen-hage/

Det kommer altså an på hva du holder på med, og hvor lett det er for naboene å slippe å se på deg. 

Her er hagene sånn at jeg ikke trenger anstrenge meg veldig for å slippe å se naboer med plagsomt lite klær på - og jeg HAR naboer som ofte ligger og deiger seg med alt for lite klær på.. Men da snur jeg meg bare vekk. Er verre om det er umuli gå være ute på egen uteplass uten å få det rett i glaningen, og de ligger der med ereksjon og man har småunger som også blir utsatt for det.. 

Anonymkode: e3189...5e0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge jeg slipper å se noen sole seg naken når jeg sitter på vår veranda, så kan du sole deg naken for meg.

Anonymkode: a007f...03d

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hater også skille, men du kan ikke legge deg naken i hagen. Da får du gå på en nudist strand. 

Selv tar jeg solarium tre ganger for å bli kvitt skillet ved trusa og soler meg toppløs på nudiststrand 

Husk at i tillegg til å støte naboer så utsetter du deg for uønsket seksuell oppmerksomhet, kanskje Odd på 68 står i runker til deg i kjøkkenvinduet og finner på å gå inn verandadøra di en dag du lager mat fordi han vil stjele truser fra deg eller voldta deg, eller Jens på 25 tar bilder av deg og zoomer inn og selger de på nett med identiteten din lekket til alle mulige pervoer og farlige creeps i sånne kundegrupper. 

Anonymkode: b6534...773

• Liker 7
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg soler meg toppløs i hagen, men vi har minimalt med innsyn. Naken hadde jeg ikke turt, bare i tilfelle noen skulle vært så kjip å ta bilde/ film og legge ut på nett. 

Mulig jeg er i overkant paranoid, og jeg tror ikke egentlig noen vil se på meg, men klarer ikke å slappe av med tanken på det 😄

Hadde jeg hatt NULL innsyn hadde jeg gått for naken 😊

Anonymkode: cb61d...f5f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er det virkelig folk som soler seg/bruker solarium i 2023 :klo:

Anonymkode: 754b3...64d

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...