Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har bodd i København i flere år og dermed besøkt Malmø en gang i blant. Malmø er helt ok og selv om det er mye gjengkriminialitet der så er sannsynligheten liten for at du vil bli stående midt opp i det. Malmø er dog en relativt søvning småby og personlig ville jeg ikke dratt på ferie dit. Det er nok også litt av grunnen for at Gøteborg og Stockholm er dyrere- dette er langt større byer som kan tilby veldig mye mere enn Malmø 😅

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, Lineaaa said:

Ser på ferie, og 2-3 netter på hotell med by og strand, uten for lang kjøring, så utmerker Malmø seg. Kun 1000/natt på hotell midt i byen (Scandic inkl frukost). Men, hvorfor er det så billig? Gøteborg er 2500/natt. Er det farlig å dra dit? Mye kriminalitet som også kan berøre turister? 

Det går helt fint. Vi har bodd i Malmø i 1 år og merket ikke noe til kriminalitet. Det er kun på visse områder man uansett ikke drar til. 

Anonymkode: 04fdb...494

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det går sikkert bra. Du er vel ikke ute om natten når gjengene herjer ? Om dagen er det mer normalt.

Anonymkode: fe70f...df4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært i Malmø to ganger det siste året, ute på nattestid alene har jeg vært også. Det har gått helt fint.

Anonymkode: df56d...aad

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Dere har aldri vært i Malmø. Informasjonen har dere fra høyreekstreme nettsider.

Til ts: Malmø er en fin og trygg by. Men det er enkelte strøk med sosioøkonomiske utfordringer.

Anonymkode: c73bd...d3d

Nå er det faktisk slik at selv om DU som en turist ikke har opplevd noe farlige voldelige episoder så betyr det ikke at problemet med krimminelle gjengene ikke eksisterer. Det er barn/ungdomer  som rammes av de fleste fornedrings vold og ran og ikke du som en sjelden turist besøkende på gaten på dagtid når det er tryggest. Men det er vel slik med sånne som deg at så lenge det ikke rammen MEG selv så eksisterer det ingen vold, voldtekter, drap skytninger, overfall og ran , det er nok bare en høyre ekstrem konspirasjonsteori fra høyresiden. 🙄

Anonymkode: fe70f...df4

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...