Gå til innhold

Hvordan er menn som digger MC?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
43 minutter siden, AnonymBruker said:

De på tinder som har mc som interesse har alltid tatovering, en god del har (ustelt) skjegg og mange har hund/katt. En god del av de sliter og med rettskriving. 

Anonymkode: 23c80...a10

Er ikke på Tider, men det stemmer delvis

• har ikke tatovering
  • 3dagers skjegg, velstelt 
  • har hund
  • sliteer ike md retsniving

PS: det heter vel sliter også med?

Endret av Tiuren
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Tiuren skrev (21 minutter siden):

Er ikke på Tider, men det stemmer delvis

• har ikke tatovering
  • 3dagers skjegg, velstelt 
  • har hund
  • sliteer ike md retsniving

PS: det heter vel slire også med?

Du kan fint bruke «og». Hovedproblemet til tinder-menn er ord delings feil. (Tok du den? 😉

Nja, synes lite stemte? Du er ikke på tinder, har ingen tatovering, ingen ustelt skjegg og sliter ikke med rettskriving. Kun hund altså.

Anonymkode: 23c80...a10

AnonymBruker
Skrevet
  • Har tatoveringer
  • Barberer meg rimelig ofte
  • Tjener ganske godt over gjennomsnittet
  • Ingen dyr
  • Sliter heller ikke med rettskrivning
  • Tresko har jeg ikke hatt siden jeg var barn

Så til spørsmålet til TS: Det finnes alle slags menn som kjører MC.

Anonymkode: 70e1c...949

AnonymBruker
Skrevet

Oida her var det mange fordommer. Faren min kjører motorsykkel. Han er pensjonert sivilingeniør, har verken tatoveringer eller skjegg og er irriterende god i rettskriving. 

Anonymkode: 90793...b69

Gjest EmKay
Skrevet

Finnes alle slags typer tenker jeg. Mannen kjører, flere kompiser kjører, pappa kjører, min bror kjører og jeg kjører. 
I den haugen av folk er det håndverkere, ingeniører, direktør, lastebilfører og meg som er prosjektleder. Vi er alle ulike - det eneste likhetstegnet i så måte er vel at ingen av oss ser ut som stereotypen "MC-folk".
Vi digger MC, har drømmesykler og god peiling på sykler generelt, kan skru selv, osv. Men fanatiske er vi ikke, og det at vi kjører MC definerer oss ikke på noe vis. :) 

AnonymBruker
Skrevet

Skal på date med en til helgen. Kan avgi rapport. 

Vi snakker HD og vest.

Rimelig spent. 

Anonymkode: e95fd...e38

AnonymBruker
Skrevet

Min mann digger mc og kjører mc. Han er en standard a4 mann med barn, familie, fast jobb, hus etc. Går kledd pent og kjører det som kalles nakensykkel. Jeg kjører også mc og kjører samme

Anonymkode: 0d121...9b7

Skrevet

Min erfaring er at valg av MC sier litt om mennesket. Raske sykler = dopaminavhengige og risikotakere. Harley og daycruiser = chille, mer modne i hodet. Er vel det samme som valg av bil. Attributter sier mer om en person enn det vi tror☺️

AnonymBruker
Skrevet

Mannen jeg er gift med elsker mc. Han er fult oppegående og stabil jobb, men mc er liksom livet etter det. Han har ei elskerinne, ei Kawasaki. Skikkelig flott! Jeg er livredd for sånne ting 🤣. Så han drar med en eller annen unge i hus eller kjører selv. Jeg er ikke bekymret for at han skal være utro mot meg, med andre damer🤣... Værre med motor sykler. Han er snill, sjarmerende, omsorgsfull og en dyktig leder i jobben sin. Og en dyktig sjåfør både på to hjul og fire hjul. Han ække type som vandrer rundt i sånne klubb jakker og ser ut som en kriminell løkrull😁. Kler seg skikkelig, og har og kvalitets mc utstyr. Så man skal ikke legge mc gutta under dømming :)! Ikke alle i allefall..  Verken en pluss eller vanlig mc gutter med enten racing sykler eller vanlig tur sykler. De er vanlige folk 😁 ( stort sett )

Anonymkode: 5e8cd...9bf

AnonymBruker
Skrevet
Nalia skrev (1 time siden):

Min erfaring er at valg av MC sier litt om mennesket. Raske sykler = dopaminavhengige og risikotakere. Harley og daycruiser = chille, mer modne i hodet. Er vel det samme som valg av bil. Attributter sier mer om en person enn det vi tror☺️

Stemmer ikke helt det da:)! Kjenner flere som har hatt r sykler og ikke dopavhengige, og de som liker Harley trenger ikke være chille folk, kan like gjerne være kriminell løkbanditt i forvrengt tanga. Mannen min har Kawasaki. Vanlig tur sykkel, retro - stabil mann, god leder jobb, flott pappa og kler seg skikkelig! Trofast mot meg, ikke opptatt av andre damer. Men sykkelen sin og sykler generelt! Der har jeg konkurenter. Han er laid back når han kjører og er en vanvittig dyktig sjåfør. Så du har hatt veldig dårlig erfaring! 

AnonymBruker
Skrevet

Det er nok en overrepresentasjon av litt enkle folk uten høyere utdannelse, men det finnes unntak.  I unntaksgruppen finnes det menn som ønsker å kokkettere med en folkelighet de egentlig ikke har, og kontorrotter (typisk fra finans og juss) som prøver å skaffe seg maskulin kredibilitet gjennom kulturtyveri.

Anonymkode: e3101...d85

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Prototyper faktisk, tror nok ordet du leter etter er stereotyper..

Anonymkode: 41281...33e

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Stemmer ikke helt det da:)! Kjenner flere som har hatt r sykler og ikke dopavhengige, og de som liker Harley trenger ikke være chille folk, kan like gjerne være kriminell løkbanditt i forvrengt tanga. Mannen min har Kawasaki. Vanlig tur sykkel, retro - stabil mann, god leder jobb, flott pappa og kler seg skikkelig! Trofast mot meg, ikke opptatt av andre damer. Men sykkelen sin og sykler generelt! Der har jeg konkurenter. Han er laid back når han kjører og er en vanvittig dyktig sjåfør. Så du har hatt veldig dårlig erfaring! 

Ikke DOPavhengige, men DOPAMIIN😅😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...