Gå til innhold

Hvor mange dager blør du (mensen)?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må bruke bind i 7 dager, men den siste dagen blør jeg så lite at er jeg bare hjemme så gidder jeg ikke bruke bind men bytter heller truse isåfall. 

Anonymkode: b2a09...be3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

3-4, men bare 2 dager med ordentlig blødning. Jeg er nok en av de heldige der, men vet ikke om jeg er fruktbar da. 

Anonymkode: a4228...ef2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

3, hvor 2 er svært lite. Går ikke på noe prevensjon. 
før ca 1 uke på p.piller eller spiral. 

Anonymkode: e1809...5ca

Skrevet

De 3-4 siste dagene, smertene er der derimot i 10-11 dager, litt før, helt jævlig når jeg blør, og litt etterpå.

Den siste dagen kan være en sånn luredag, og har lært å gå med bind uansett.

AnonymBruker
Skrevet

Fem og med litt spotting dag seks

Anonymkode: 35467...c98

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fem og med litt spotting dag seks

Anonymkode: 35467...c98

Samme her.

Anonymkode: 5799c...942

AnonymBruker
Skrevet

5 - 6 dager. Lite den første dagen, mye på dag nr 2 og 3. Og lite resten av dagene. Trenger bare truseinnlegg den siste dagen. 

Anonymkode: 4c5d3...178

• Liker 5
Skrevet

Det varierer, ligger vell på mellom 5-8 dager. Blør jeg bare i 5 dager blør jeg ganske mye gjennom hele perioden, hvor det er 2-3 dager med kraftig blødning og en god del kramper. Blør jeg i rundt 8 dager er det gjerne lite de første 1-2 dagene, moderat i 3-4 dager, så lite de siste 1-2 dagene igjen. Foretrekker langversjonen. 

AnonymBruker
Skrevet

Med p piller 3 dager blødninger og 1 dag med brunt utflod.

Uten prevensjon 5 dager blødninger og 2-3 dager brunt utflod. 

Dame 50 år

Anonymkode: f9910...88f

AnonymBruker
Skrevet

Det er egentlig bare én dag jeg føler jeg må ta hensyn til det. Dag 1 eller 2, det spørs om jeg våkner med det eller det starter iløpet av dagen.

Dag 1 er som regel en rolig "opptrapping", mest spotting. Dag 2 er det kraftige smerter, uggen i magen, blør mest den dagen. Men ikke verre enn at jeg kan bruke en tampong ut anbefalt tid, trenger ikke skifte underveis. Etter denne dagen er det i stor grad over, jeg bruker bind bare en dag til, og truseinnlegg pga spotting i 2-3.

Anonymkode: d82ba...dc0

• Liker 2
Skrevet

1-3. Alltid blødd i få dager. Mye smerter i tenårene, nå kjenner jeg det knapt

AnonymBruker
Skrevet

4 dager hver 21 dag. 2 dager mye og 2 dager lite.

Anonymkode: edbff...080

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

5 - 6 dager. Lite den første dagen, mye på dag nr 2 og 3. Og lite resten av dagene. Trenger bare truseinnlegg den siste dagen. 

Anonymkode: 4c5d3...178

Samme her.

Anonymkode: 04906...1a7

Skrevet

I de 3 siste årene: 3 dager, men bare den første dagen bruker jeg bind, så blør jeg såpass lite at det holder med truseinnlegg de to andre dagene. Før blødde jeg gjerne 5 dager, alle like mye.

Skrevet

Blør kraftig i ca 4-5 dager. Har pcos og sliter med kraftige, tildels hemmende blødninger 😥 Bruker ofte to nattbind 😐

AnonymBruker
Skrevet

4-5 dager. Den første dagen pleier å være sparsommelig. Samme med den siste. Så pleier å være tre dager med kraftige blødninger. Men det varierer litt. Denne gangen kom det mye med én gang, og nå etter tre dager er det lite.

Anonymkode: 9ad82...b83

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

7-8 dager. Og syklud på 21 dager - fuck my life 😭 Blør som en stukket gris også.

Anonymkode: ab16f...afa

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
skreppamedleppa skrev (2 timer siden):

I de 3 siste årene: 3 dager, men bare den første dagen bruker jeg bind, så blør jeg såpass lite at det holder med truseinnlegg de to andre dagene. Før blødde jeg gjerne 5 dager, alle like mye.

Hva er truseinnlegg? Er det det samme som mensen bind bare uten vingene? 

Anonymkode: b2a09...be3

AnonymBruker
Skrevet

som regel går det over i løpet av tre dager...      

Anonymkode: 8f2c3...2a0

AnonymBruker
Skrevet

4-7 dager. Som regel 6. 

Anonymkode: 597e5...33f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...