AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #1 Del Skrevet 24. juni 2023 Hvorfor er det slik at media fronter islam som at det greit at damene dekker seg til, mens når f.eks mormonere gjør det samme så er det plutselig krise, undertrykkende og en sekt? Anonymkode: c0b18...a6f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dakia Skrevet 24. juni 2023 #2 Del Skrevet 24. juni 2023 Aldri har jeg sett andre enn muslimer få klager på det. Nonner med sine klær f.eks bryr man seg ikke om. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 24. juni 2023 #3 Del Skrevet 24. juni 2023 (endret) Fordi det ofte er mørkhudete som er muslimer, og dermed blir man rasist. Andre er det lov å kritisere. Endret 24. juni 2023 av Muskath 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mannjessheim1984 Skrevet 24. juni 2023 #4 Del Skrevet 24. juni 2023 Jeg er enig. Vi vil ikke at muslimer skal ha dekke til sine damer. Vi vil at de skal være som oss, drikke vin, og være med på gruppesex. De må integrere seg og la seg bli seksuelt frigjorte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 24. juni 2023 #5 Del Skrevet 24. juni 2023 2 minutter siden, Mannjessheim1984 said: Jeg er enig. Vi vil ikke at muslimer skal ha dekke til sine damer. Vi vil at de skal være som oss, drikke vin, og være med på gruppesex. De må integrere seg og la seg bli seksuelt frigjorte. Haha, så det er ingen mellomting mellom å dekke til hår og kropp og være med på gruppesex og drikke? Morsom du. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #6 Del Skrevet 24. juni 2023 Dette handler mest om at det er greit å kritisere alle andre religioner enn islam. Hvis du kritiserer islam er du rasist, lite opplyst eller hjernevasket. Anonymkode: c0b18...a6f 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #7 Del Skrevet 24. juni 2023 Dakia skrev (1 time siden): Aldri har jeg sett andre enn muslimer få klager på det. Nonner med sine klær f.eks bryr man seg ikke om. Teit sammenligning. Det er omtrent 0,00001% av kristne som er nonner. Nonner er en del av presteskapet, de jobber i kjerka. Vanlige folk som er kristne går ikke kledd i noen slags religionsuniform, mem det gjør mange vanlige muslimer. Anonymkode: c6bf7...b6d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #8 Del Skrevet 24. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Dette handler mest om at det er greit å kritisere alle andre religioner enn islam. Hvis du kritiserer islam er du rasist, lite opplyst eller hjernevasket. Anonymkode: c0b18...a6f Jasså. Jeg kritiserer Islam (og andre religioner) stadig vekk, har aldri fått slike beskyldninger rettet mot meg. Kaaaan det være fordi jeg kritiserer på en ikke-hatsk måte, tro? Anonymkode: c6bf7...b6d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #9 Del Skrevet 24. juni 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Vanlige folk som er kristne går ikke kledd i noen slags religionsuniform, mem det gjør mange vanlige muslimer. Bruk av hodeskjerf er vanlig blant ortodokse kristne, men det hører man ingenting om. Muslimer som dekker til hode er det ikke måte på til hvor ille det er skal man tro muslimhaterne, frepperne og nasjonalistene. Anonymkode: f0fc9...0f6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 24. juni 2023 #10 Del Skrevet 24. juni 2023 Det er fordi det er menn som styrer og bestemmer hva kvinner skal ha på seg, hva de må dekke til. Det tror jeg de fleste ser godt og forstår. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #11 Del Skrevet 24. juni 2023 Muskath skrev (5 minutter siden): Det er fordi det er menn som styrer og bestemmer hva kvinner skal ha på seg, hva de må dekke til. Det tror jeg de fleste ser godt og forstår. Nei Anonymkode: f0fc9...0f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #12 Del Skrevet 24. juni 2023 Just now, AnonymBruker said: Nei Anonymkode: f0fc9...0f6 Da har du bind for øynene. Anonymkode: 44935...d05 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #13 Del Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Bruk av hodeskjerf er vanlig blant ortodokse kristne, men det hører man ingenting om. Muslimer som dekker til hode er det ikke måte på til hvor ille det er skal man tro muslimhaterne, frepperne og nasjonalistene. Anonymkode: f0fc9...0f6 Bruk av hovudplagg er ikkje vanleg blant ortodokse kristne, nei. Ikkje vanleg i verken Hellas, Russland eller Ukraina. Anonymkode: ae90d...e4a 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 25. juni 2023 #14 Del Skrevet 25. juni 2023 (endret) Det har forøvrig ingenting med hat å gjøre. Men undring over at menn i noen kulturer og religioner aldri blir ferdig med eldgamle skikker og bestemmelser for hva kvinner skal ha på seg. Vi lever i 2023, man burde en gang bli ferdig med dette. Endret 25. juni 2023 av Muskath 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #15 Del Skrevet 25. juni 2023 Dakia skrev (22 timer siden): Aldri har jeg sett andre enn muslimer få klager på det. Nonner med sine klær f.eks bryr man seg ikke om. Det at muslimske kvinner skal dekke til håret er ikke noe annet en en form for negativ sosial kontroll utført og bestemt av menn. Jeg har selv vært vitne til at kvinner som ved første øyekast kan se ut som om de kommer fra Midt-Østen har blitt hetset av muslimske menn og drosjesjåfører i Oslo for et de ikke dekker til håret, at man tillater denne primitive oppførselen i et moderne vestlig land er ufattelig. Anonymkode: 9c4f1...8a5 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #16 Del Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Bruk av hovudplagg er ikkje vanleg blant ortodokse kristne, nei. Ikkje vanleg i verken Hellas, Russland eller Ukraina. Anonymkode: ae90d...e4a Jo.https://en.wikipedia.org/wiki/Christian_head_covering Anonymkode: f0fc9...0f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #17 Del Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det at muslimske kvinner skal dekke til håret er ikke noe annet en en form for negativ sosial kontroll utført og bestemt av menn. Menn har ikke bestemt dette, det står i Koranen som menn og kvinner støtter og vil følge. Anonymkode: f0fc9...0f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #18 Del Skrevet 25. juni 2023 Muskath skrev (2 timer siden): Det har forøvrig ingenting med hat å gjøre. Men undring over at menn i noen kulturer og religioner aldri blir ferdig med eldgamle skikker og bestemmelser for hva kvinner skal ha på seg. Vi lever i 2023, man burde en gang bli ferdig med dette. Menn har ikke bestemt dette. Det står i muslimenes hellige bok som menn og kvinner velger å følge. Anonymkode: f0fc9...0f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #19 Del Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Menn har ikke bestemt dette. Det står i muslimenes hellige bok som menn og kvinner velger å følge. Anonymkode: f0fc9...0f6 Hvem var det som fant opp Islam og hvem har skrevet koranen?, kvinner?. Anonymkode: 9c4f1...8a5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 25. juni 2023 #20 Del Skrevet 25. juni 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Menn har ikke bestemt dette. Det står i muslimenes hellige bok som menn og kvinner velger å følge. Anonymkode: f0fc9...0f6 Og hvem har skrevet den boken som anses som hellig? Jo, jeg kan svare deg. Gamle menn. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå