Gå til innhold

Nekter å skrive skademelding

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bilen ble rygget på, for få dager siden. Vedkommende nekter å signere skademeldingen. 

Hva gjør jeg nå?

Anonymkode: b4a68...04a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du skriver din skademelding og sender inn til forsikringsselskapet. Legg ved info om at den andre parten nekter samt den infoen du har om motparten. Forsikringsselskapet tar saken videre.

Anonymkode: e6488...d7f

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bilen ble rygget på, for få dager siden. Vedkommende nekter å signere skademeldingen. 

Hva gjør jeg nå?

Da sender du inn din skademelding med din versjon av hendelsesforløpet til ditt forsikringsselskap. Så sender den andre parten inn en alternativ skademelding med sin versjon av hendelsesforløpet til sitt forsikringsselskap. Alternativt vil de kontakte vedkommende for å få den etterhvert hvis hen ikke leverer på eget initiativ. 

Også krysser du fingrene for at du ikke gjorde som meg og ble påkjørt av en toppsjef i et forsikringsselskap.  Da gjaldt visst ikke fartsgrenser og vikepliktsregler likevel når skylda skulle fordeles...

Anonymkode: 2ca8b...d05

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Hva gjør jeg nå?

Du sender inn skademelding til ditt forsikringsselskap også tar de kontakt med motpartens selskap

Anonymkode: 6028b...993

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...