Populært innlegg kar90 Skrevet 23. juni 2023 Populært innlegg #1 Del Skrevet 23. juni 2023 Det mest skremmende er at rektor ikke får rungende medhold, men må gå i seg selv. Det som går tapt i møte med islam går for tapt for alltid. https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/oslo-rektor-langet-ut-mot-elever-pa-vitnemalsutdeling-vi-bor-i-norge/15843561/ 57 2 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg non_stop Skrevet 23. juni 2023 Populært innlegg #2 Del Skrevet 23. juni 2023 (endret) Synes det er feil at rektor skal legge seg flat her. Uavhengig av religion. Hvis dette skal bli akseptabelt så gud hjelpe oss i fremtiden tenker nå jeg.. Endret 23. juni 2023 av non_stop 96 6 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 23. juni 2023 #3 Del Skrevet 23. juni 2023 Lurer på om rektoren er pedagog i bunn? Høres ikke slik ut... barn er forskjellige, og familier er forskjellige, slik er det bare. Om det hadde vært meg så tror jeg bare jeg hadde improvisert og prøvd å tulle det litt bort, latt eleven gi meg en "high five" eller tommel opp i stedet. Ikke gjort noen big deal ut av det om eleven nektet. Smilt, men tenkt mitt. Slik det ble nå så oppførte rektor seg uprofesjonelt med kjefting og media/kommentarfelt går bananas. Elever speiler den kulturen de er oppvokst i, og som lærer (eller rektor) bør man (selv om man er dypt uenig) opptre profesjonelt. 20 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Måsabjønnen Skrevet 23. juni 2023 Populært innlegg #4 Del Skrevet 23. juni 2023 Her er det ikke rektor som har gjort noe galt. Religiøse fanatikere kan ikke forvente å oppføre seg som de vil uten at det blir tatt opp. Det er i det hele tatt vanskelig å forstå hvorfor noen som har valgt å komme til Norge lærer opp barna til å bli motstandere av det landet står for. 72 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest In absentia Skrevet 23. juni 2023 #5 Del Skrevet 23. juni 2023 Jeg så videoen, der eleven lener seg forbi den utstrakte hånden hennes og napper vitnemålet/rosen ut av hånden hennes i stedet. Ekstremt frekt. Finnes det ingen konsekvenser lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg ivfmamma78 Skrevet 23. juni 2023 Populært innlegg #6 Del Skrevet 23. juni 2023 Syns det er sykt at folk ikke kan ha folkeskikk. Bor man i Norge, og går på en norsk skole så syns jeg man skal ta i hånden og takke som normale folk. Sykt at hun må si unnskyld, når det er ungene som ikke kan oppføre seg. 87 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg kar90 Skrevet 23. juni 2023 Forfatter Populært innlegg #7 Del Skrevet 23. juni 2023 Snabeltann skrev (9 minutter siden): Lurer på om rektoren er pedagog i bunn? Høres ikke slik ut... barn er forskjellige, og familier er forskjellige, slik er det bare. Om det hadde vært meg så tror jeg bare jeg hadde improvisert og prøvd å tulle det litt bort, latt eleven gi meg en "high five" eller tommel opp i stedet. Ikke gjort noen big deal ut av det om eleven nektet. Smilt, men tenkt mitt. Slik det ble nå så oppførte rektor seg uprofesjonelt med kjefting og media/kommentarfelt går bananas. Elever speiler den kulturen de er oppvokst i, og som lærer (eller rektor) bør man (selv om man er dypt uenig) opptre profesjonelt. Gitt eleven som ikke vil ta deg i hånda fordi du er kvinne hight five? Hvordan tror du det hadde gått egentlig? Her virker det som om du ikke klarer å ta innover deg at ditt problem her er at du er kvinne, ikke hvordan du oppfører deg, men det har du tenkt til å løse med væremåte? Good luck. 52 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FaktabasertTroll Skrevet 23. juni 2023 #8 Del Skrevet 23. juni 2023 Nordmenn begynner å bli litt rare, på samme måte som svenskene har blitt rare.... Om det bare var noen som visste hvorfor og hva som skjer, men alle forskerne aner visst ikke, og det er ingen kjennetegn mellom alle de rare folkene.... Så nei vi får bare si at vi aner ikke og fortsette som før, det funket jo bra i Sverige så det funker sikkert bra her også. 11 2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest In absentia Skrevet 23. juni 2023 #9 Del Skrevet 23. juni 2023 Tenk om rektor hadde vært mørk i huden, og en elev hadde nektet å røre vedkommendes hånd og heller nappet rosen ut av den andre hånden deres på grunn av hudfargen. Slik ble denne kvinnelige rektpren behandlet. Man kan ikke forvente at det skal tåles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hank Amarillo Skrevet 23. juni 2023 #10 Del Skrevet 23. juni 2023 Mulig rektorer i Oslo kan gå på kurs hos shell eller Narvesen els. Pængan -> pølsa. Ta de i hånda før hun gir dem vitnemålet neste gang, kanskje. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hellisinhello Skrevet 23. juni 2023 Populært innlegg #11 Del Skrevet 23. juni 2023 Falitterklæring. Her var rektor, en KVINNE, på god vei til å statuere et eksempel på hvordan vi HAR det og VIL ha det i Norge. Men så går hun faen hen å beklager seg - når det er drittungen og underkulturen den har opphav i, som burde opphøre å eksistere. Fy faen så frekt. Dette er bare begynnelsen - merk mine ord. 37 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Pallvesen Skrevet 23. juni 2023 Populært innlegg #12 Del Skrevet 23. juni 2023 Denne eleven kan jo ta videregående på koranskole hos Taliban, siden han åpenbart hater det norske samfunnet. 37 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humle Brumle Skrevet 23. juni 2023 #13 Del Skrevet 23. juni 2023 Skal ikke folk få bestemme over engen kropp lenger? Er det tvangs håndhilsing i dette landet? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BitterMann Skrevet 23. juni 2023 #14 Del Skrevet 23. juni 2023 2 minutter siden, Humle Brumle said: Skal ikke folk få bestemme over engen kropp lenger? Er det tvangs håndhilsing i dette landet? Det handler ikke om å bestemme over egen kropp, men at rektor sier unnskyld til en elev som ikke ville ta henne i hånden fordi hun er kvinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helgekarjol Skrevet 23. juni 2023 #15 Del Skrevet 23. juni 2023 28 minutter siden, Humle Brumle said: Skal ikke folk få bestemme over engen kropp lenger? Er det tvangs håndhilsing i dette landet? Det er god gammeldags folkeskikk. 33 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva00 Skrevet 23. juni 2023 #16 Del Skrevet 23. juni 2023 Trist ,bare trist. Og disse skal styre verden videre med sine kvinnesyn..😢og heier på rektoren🌷 27 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snillochsøt Skrevet 23. juni 2023 #17 Del Skrevet 23. juni 2023 Syntes rektoren virket ganske uspiselig. Hvor gammel er gutten, 15/16 år? Han lever jo bare etter reglene i religionen han er oppdratt i. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 23. juni 2023 #18 Del Skrevet 23. juni 2023 kar90 skrev (2 timer siden): Det mest skremmende er at rektor ikke får rungende medhold, men må gå i seg selv. Det som går tapt i møte med islam går for tapt for alltid. https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/oslo-rektor-langet-ut-mot-elever-pa-vitnemalsutdeling-vi-bor-i-norge/15843561/ Fy faen? Rektor må få all mulig støtte! Rektor har ihvertfall min støtte. Jeg støtter folk som kaller spaden for en spade. 31 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 23. juni 2023 #19 Del Skrevet 23. juni 2023 Enig med rektoren her, respektløst å bare nappe vitnemålet ut av hendene hennes og nekte å ta henne i hånden for en takk, noe som er normal høflighet og folkeskikk i Norge. Trist hvis de vokser opp i Norge men likevel vil nekte å håndhilse/takke bare fordi det er motsatt kjønn, de burde lært mer enn som så. 31 2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Me for life Skrevet 23. juni 2023 Populært innlegg #20 Del Skrevet 23. juni 2023 Støtter rektoren 100% Det er ikke nærkontakten i seg selv de trekker seg unna, men det at hun er kvinne. Når det går på kjønn og at de i tillegg toper Haram, da er jeg enig i at dette er ikke noe vi vil ha i Norge. 47 3 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg