Gå til innhold

En liten undring til alle på KG


Maggie74

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg satt og leste tråden til 10na. Det er fryktelig trist at mennesker opplever slike ting, men det alle på internett må være klar over er at dette er et 'åpent forum'. Alle som vil kan få tilgang til å lese det, og alle som vil kan få tilgang til å svare på innlegg. Personlig har jeg opplevd at barnevernet ringte til meg på grunnlag av noe som ble tolket av andre til å være barnemishandling.

Alt som skrives kommer ut veldig subjektivt. Det er vanskelig for andre mennesker å se helheten noen ganger, og da tolker de det dit hen hvor de vil. De kan ta det helt ut av sammenheng og bruke det for å sverte andre. Dette er noe alle som bruker internett som diskusjonsforum må være pinlig klar over. Jeg synes flere ganger der virker som at folk vil bli pratet etter munnen, og hvis andre kommer med krasse eller ubehagelige bemerkninger tar de det veldig personlig. (10na: Jeg vet ikke hva som hendte med deg, og jeg er ikke enig i at folk kan si og gjøre akkurat som de vil). Her inne på KG er vi veldig heldige, fordi vi har moderatorer som fjerner innlegg som er ubehagelige og direkte upassende, men det er ikke gitt at det holder.

Hvis man velger å 'blotte' seg, må man tåle det som kommer sin vei også, ellers må man operere under aliaser og ha fake e-mailadresser osv.

Beklager at det ble litt usammenhengende, men jeg håper dere tar poenget mitt.

Maggie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Det er derfor jeg bruker ei hotmail-adresse med "corny name"......og går under "anonym" i noen av innleggene mine.

Men - jeg har da meninger. Heldigvis. Om ikke alle andre vet hvem jeg er, så vet jeg det hvertfall selv. icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei, og god kveld icon_smile.gif

Som dere ser så har jeg valgt å forbli på KG... uregistrert.

Innlegget jeg reagerte på var en fryktelig personlig melding til meg på det gamle forumet. Innlegget inneholdt særdeles ufine og krasse hentydninger som fikk meg rett og slett til å bli skikkelig redd. I etterkant fikk jeg også noen ufine mailer - til tross for at mailadressen min ble deaktivert øyeblikkelig. Personen har tydeligvis notert seg adressen.......

Nå det skal være sagt, jeg vet at enkelte ting må man tåle, og som den til tider kontroversielle OG krasse debattanten jeg er - så også jeg tåle "min egen medisin". MEN, jeg har til dags dato aldri kommet med personangrep/trussler mot noen av KG's medlemmer, og av den grunn finner jeg meg ikke i å bli truet selv heller.

Jeg ble skremt av innlegget og ikke minst av mailene, men etter grundig gjennomtenkning fant jeg ut at jeg ikke lar meg skremme bort.

Så...... 10na er her hun om en noe reservert.

10na icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du fortsatt er her 10na. Har sett deg, men du var så sikker på at du skulle forsvinne, så jeg var redd for at det var en annen... Men så var det deg icon_smile.gif Det setter jeg pris på, og har sikkert mange med meg på det!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, vi er glade for å ha deg her 10na icon_smile.gif

Selv om vi moderatorer gjør så godt vi kan er det ikke mulig å være online hele tiden.

Så slike ting kan desverre skje, selv om de blir slettet straks vi oppdager det.

Vi er mange moderatorer her, med hver sitt spesielle ansvarsområde.

Likevel, når det dukker opp slike grove hastesaker reagerer den av oss som oppdager det uavhengig av hvilken gruppe det ligger i.

Hver av oss har i slike saker anledning til å gripe inn direkte.

Likevel oppstår det "huller i dekningen" av og til, derfor er det flott at dere tipser oss i tillegg icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...