Gå til innhold

Kan du tyde denne drømmen for meg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid drømt mye rart hver dag, de fleste drømmene er bare rot, men det er noen drømmer som setter seg litt fast og som jeg føler har noen litt mer tydelige signaler, men om det faktisk betyr noe vet jeg ikke. 

Jeg drømte igår om en mann (kall han Even) som jeg har holdt på med det siste halve året, som jeg ikke holder på med lenger fordi vi begge sliter psykisk for tiden. Vi har brutt kontakten. Jeg husker ikke alt i detaljer, men prøver å forklare så godt jeg husker den: 

Jeg var ute på en eller annen sosial tilstelning også får jeg levert en liten ziplock plastpose med en veldig stor giftering i og en håndskrevet lapp som jeg skulle levere til Even fra en dame som var veldig forelsket i han. Jeg tenker først at jeg syntes denne ringen var usedvanlig stor og skjønner ikke hvordan den skal passe på hans finger. Det som stod på lappen var med grønn tusj. Jeg husker ikke hva som stod der, men reagerte på at det som stod var en litt merkelig måte å fri på. 

Jeg ble ganske stresset og redd fordi jeg tenkte at han kom til å velge henne fremfor meg, at jeg skulle miste han. Jeg visste ikke hvem denne kvinnen var. Jeg spurte de som leverte den til meg om å få vite hvem det er. De viste meg bilder av henne på FB og hun hadde rødt langt hår og så veldig søt ut.

Jeg rushet hjem og fikk tak i Even som kom hjem til meg, han så anderledes ut og hadde blitt ganske så lubben. Jeg ga han posen med gifteringen i og lurte på hvem den damen var. Han sa at det bare var en dame som har vært interessert i han, men han var ikke interessert i henne. Jeg sa at hun var jo veldig søt, mye penere enn meg, så hvorfor vil han ikke ha henne? Han så litt klein ut å sa: du kjenner henne ikke..og at det er kun meg han er interessert i.

Han hadde en veldig varm utstråling og ga meg en klem. Jeg syns det var rart å klemme han siden han hadde blitt så lubben, men jeg brydde meg ikke og var lettet, glad og følte meg heldig over at han valgte meg, samtidig som jeg følte veldig med den andre kvinnen og syntes litt synd på henne siden hun tydeligvis var veldig forelsket i han. Jeg kjente veldig på smerten hennes ved tanken på hvis han hadde valgt henne over meg. 

Anonymkode: 2bbeb...a71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...