Gå til innhold

livløs Samsung d500E:(


*melis*

Anbefalte innlegg

Min nye Samsung D500E led champagne-døden på nyttårtsaften og siden har jeg ikke fått den på :tristbla: Greide å skru den på like etter uhellet, men tastene virket ikke og siden da har den vært helt livløs.

I den forbindelse lurer jeg på om det er noen som har opplevd noe lignende og som har fått mobilen fikset? Lurer på å sende den inn til service, men det er jo dyrt bare det, og bortkastede penger hvis den ikke kan fikses.

Dessuten finner jeg ikke serienummeret og IMEI-nummer, noe man må ha for å få levere den inn, noen som vet hvordan man kan få tak i det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kondolerer!

Det spørs om du kanskje forårsaket en kortslutning i telefonen om du slo den på rett etter at den badet. Du skulle heller ha tatt den fra hverandre(uten og slå den på) og latt den tørke, men gjort er gjort.

Jeg vil tro at dette regnes som en fuktskade. Så vidt jeg vet(korriger meg om jeg tar feil) dekkes ikke fuktskader av telefonens garanti.

Du kan jo ta kontakt med stedet der du kjøpte telefonen for å høre om de tror at det er mulig å få liv i telefonen igjen, men være obs på at en eventuell tur på verksted fort kan bli dyr dersom du ikke har garanti på telefonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnes som fuktskade ja.

Alt håp er nok ute. Sender du tlf inn på service må du betale forsjekk uansett (350-400,-). Kan de ikke fikse den kan de sende den tilbake, men da får du frakttillegg også. Reperasjoner er forholdsvis dyrt og ulønnsomt. Å skifte skjerm på mobil feks ligger på ca 1500,-.

Det lønner seg antagelig ikke i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du kan ta en spansk en og prøve å få det på forsikring da.. :)

Man må jo ha forsikret mobilen på forhånd da, og det har nok ikke jeg :tristbla:

Snakket med en mann på elkjøp og han mente at det var nokså små sjangser for å få den fikset, så jeg vet ikke om det er verdt å sende den inn til sjekk.

Så lenge ingen kan komme med en mirakelhistorie om en mobil som ble frisk igjen, blir det vel bare å kjøpe seg ny igjen da :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.notes.no/

Ring disse her og snakk med de. Elkjøp reparerer ikk noe selv, men sender avgårde. Disse fikser tlf og har mulig vært borti det og kan gi det et nogenlunde prisoverslag på tlf vil jeg tro.

Hadde du hatt med den dyre forsikringa så hadde du fått det dekket siden det var et uhell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...