Gå til innhold

Hva hadde du sist i munnen?


plastjuletre

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Klink skrev:

Hvorfor er det viktig å skrive glutenfritt? Bringebærene selvplukket på italiensk gård og nyrørt  med økologisk sukker også? 

Tråden heter "hva hadde du i munnen sist"...og hvis det sto glutenfritt knekkebrød, så fyller det kravene
for å skrive i tråden. Vær snill nå, Klink.  ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, GulleGull skrev:

Nei det var overhode ikke viktig, tror det var Nora bringebær på sånn squize-flaske jeg hadde som pålegg😁 For jeg antar at du oppriktig lurte og overhode ikke mente å være sarkastisk?!

Jeg lurte faktisk. Har du glutenallergi?

Siste jeg hadde i munnen var tyggegummi. (med gluten, sukker, stivelse og salt. ) 

 

Endret av Klink
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Tråden heter "hva hadde du i munnen sist"...og hvis det sto glutenfritt knekkebrød, så fyller det kravene
for å skrive i tråden. Vær snill nå, Klink.  ;) 

Absolutt. Lurer bare på hvorfor det er nødvendig å poengtere at det er glutenfritt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, Klink skrev:

Absolutt. Lurer bare på hvorfor det er nødvendig å poengtere at det er glutenfritt? 

Hva folk henger seg opp i. Plager det deg så voldsomt at hun skrev at det er glutenfritt? Det virker nesten sånn. Jeg tror neppe hun skrev det fordi det er "trendy" hvis det er det du tror. For folk som ikke tåler gluten kommer ordet glutenfritt automatisk fordi man må be om glutenfritt overalt hvor man spiser ute, spørre etter glutenfritt i butikken om man ikke finner osv. Så tror egentlig hun bare skrev det uten å tenke over det. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå har jeg varmet opp ei karbonade på brødskive med smør på. Og stekt løk.
Og jeg strør alltid rikelig med glutenkrydder på, for det løfter og gir et skikkelig "piff" - alltid! :nigo: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

På 23.7.2018 den 14.38, Salka skrev:

Hva folk henger seg opp i. Plager det deg så voldsomt at hun skrev at det er glutenfritt? Det virker nesten sånn. Jeg tror neppe hun skrev det fordi det er "trendy" hvis det er det du tror. For folk som ikke tåler gluten kommer ordet glutenfritt automatisk fordi man må be om glutenfritt overalt hvor man spiser ute, spørre etter glutenfritt i butikken om man ikke finner osv. Så tror egentlig hun bare skrev det uten å tenke over det. :) 

Jeg bare spurte. Syns folk spiser glutenfritt og laltosefritt fordi det liksom er sunt, ikke fordi de har allergier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...