Gå til innhold

Bryllupsdepresjon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bryllupet som vi hadde gledet oss til så lenge og jobbet så mye med er ferdig, og jeg kjenner jeg får rett i kjelleren av å tenke på at vi er ferdig. Jeg savner allerede jeg savner alt i planleggingsfasen og jeg er så lei meg for at det er over😭 flere som har det sånn? Føler det blir snakket så lite om.. var forberedt på at det skulle bli sånn fordi jeg har vært så «investert» i det, men nå står vi her og jeg får bare skikkelig klump i magen av å tenke på at denne tiden er forbi. 

Anonymkode: 36d4f...59a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke en uvanlig følelse når man har jobbet intenst med noe i lang tid. 

Anonymkode: 6c950...4e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å bli sånn når man har jobber intenst med noe på jobb, fritid, etc. Er et sånn merkelig tomrom. Det pleier gå over, men lurt å fylle det med noe gøy.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var glad det var over, men selvsagt litt trist også. Det som hjalp var at flere venninner skulle gifte seg etter meg, så jeg hadde fremdeles mange å skravle bryllup sammen med. Mange som spør om tips, hvordan vi gjorde ditt og datt, alltid hyggelig å kunne hjelpe der folk ber om det. Å gå gjennom gaver og få oversikt der er mye arbeid, og takkekortene er også en jobb, så man er jo ikke heelt ferdig heller. Det blir en rolig nedtrapping på det hele.

Koste meg også kjempemasse med alle bildene etterpå. Lagde album og minnebøker. Folk hadde tatt masse bilder, telefonene tar gode bilder nå, så jeg hadde hundrevis av bilder å se gjennom allerede før fotografens bilder kom. Har sett gjennom bildene sikkert hundre ganger, og jeg gjør det fremdeles med jevne mellomrom. Det var en så fin dag :)

Anonymkode: 7bc2f...38e

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Drar opp denne igjen. 
 

Hadde aldri i livet trodd jeg skulle få bryllupsdepresjon, det har vært mye å planlegge og ordne og jeg føler vi har levd i en boble lenge nå så jeg hadde sett frem til å slippe å planlegge og stresse. Plutselig ble vi gift ig nå sitter jeg igjen både lykkelig og litt trist av alle ting. Det var et fantastisk nydelig bryllup, kunne ikke fått en bedre dag. Det er vel bare en følelse som sakte men sikkert går over, men det var hardt å starte hverdagen igjen så raskt etterpå. Flere?🥺

Anonymkode: 55073...722

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har dere bryllupsreisen allerede overstått? 

Du kan jo begynne å planlegge neste ferie da, eller noe. 

Anonymkode: 6c66d...25c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

har dere bryllupsreisen allerede overstått? 

Du kan jo begynne å planlegge neste ferie da, eller noe. 

Anonymkode: 6c66d...25c

Vi skal vente med bryllupsreisen, av diverse årsaker. Ja kan jo begynne å planlegge den :) 

Anonymkode: 55073...722

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.8.2023 den 19.18):

Vi skal vente med bryllupsreisen, av diverse årsaker. Ja kan jo begynne å planlegge den :) 

Anonymkode: 55073...722

Eller hva med å bare være til stede i livet ditt? Her og nå?

Anonymkode: 8281e...3ee

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Eller hva med å bare være til stede i livet ditt? Her og nå?

Anonymkode: 8281e...3ee

Ja, er veldig bevisst på det :) bare litt vemodig, men har gått seg til nå :) 

Anonymkode: 55073...722

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...