Gå til innhold

Hva sluntrer du unna hjemme ?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alle har noen ting de er gode på, og noen ting de er dårlige på å gjøre hjemme. Jeg lurer i denne tråden på:  hva vet dere selv at dere er dårlige på å gjøre hjemme? I den forstand at det bare ikke er så nøye for dere at dere orker å bruke så mye tid på det?

Mine er:

Jeg er dritdårlig å skifte på senga. Går sikkert en mnd mellom hver gang.

Jeg vasker nesten aldri lister, støvsuger de bare. 

Jeg vasker veeeldig sjeldent under sofa og seng. 

Anonymkode: 557f6...2bb

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så mye som mulig😊

Under sofaputene er et katastrofeområde akkurat nå. Det er mer lo enn på en middels stor kanin!

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Vaske oppe på toppen av skap, jeg leier så jeg vasker når jeg flytter ut, men om jeg eide ville det kanskje aldri skjedd :P Nøye ellers da.

Anonymkode: e1b76...4b6

• Liker 2
Skrevet

Jeg er dritdårlig på husarbeide. Vasker aldri lister. Men, har tatt tak, har vaskehjelp 1 gang pr mnd. Må støvsuge innimellom, og skifter sengetøy hver 14 dag. Kjøkkenet blir da vasket nesten daglig. Lager mat, og må ha det rent rundt meg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aller dårligst er jeg nok på vinduspuss, det tas maks en gang i året, og ofte ikke det engang 🤪

Anonymkode: 0df80...0ce

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Det meste av husarbeid er jeg for dårlig på. Jeg kommer ikke i gang med ting. Så kommer aldri ajour. 

• Liker 2
Skrevet

Klesvask er min store ugreie! Tar evigheter og er kjedelig, kommer ALDRI ajour.

Kan fint ha en haug med rene klær som ligger i ukevis på gulvet uten å bli bretta eller lagt inn i skapet 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting i huset, der er jeg ganske pertentlig.

Men bilen... Jeg kan kjøre skitten bil i ukesvis. 

Anonymkode: 3a3a3...af7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Husarbeid punktum.

Anonymkode: 5420b...c6c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Flink å rydde, hater å vaske. Så det er ryddig men jævli skittent her. Tørker over benken hver dag og overflater på badet en gang i uka da. Skulle ønske jeg var flinkere til å vaske, det blir litt koseligere da.

Anonymkode: 57ce2...29f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er god på støvsuging... eller roborocken er det🫣 Men jeg er elendig på vasking. Tørker stortsett alt med tørr klut, så er ikke støvete. Men burde nok tatt en rundvask😬 Ellers pusser jeg vinduer annet hvert skuddår, og lister enda sjeldnere. 

Anonymkode: 07698...9f5

AnonymBruker
Skrevet

Vindusvask og bilvask er jeg dritt på. Og middagslaging. Ellers er det meste greit.

Anonymkode: 7da2c...51b

AnonymBruker
Skrevet

Vindusvask og vaske badet ...

Anonymkode: 4e8f9...d04

AnonymBruker
Skrevet

Vindusvask

Anonymkode: 6a913...b59

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke fordra vindusvask. Men går greit bare jeg kommer i gang 🥴. Stort hus, mange vinduer. Bor heldigvis på landet med lite forurensning, så holder å ta dem en gang i året. Husker da jeg bodde i Oslo og måtte gjøre det ofte 😔.

Badene er det jeg misliker mest å vaske. 

Og bilene er stort sett rene utvendig, men ikke inni 🙃

Anonymkode: 47c2d...892

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er god på å støvsuge og vaske midt på gulvet. Sveiper kjapt over. Men å flytte på møbler og vaske grundig er jeg dårlig på. Og støvtørking i hyller og sånt.

Og oppvasken blir ofte stående en dag eller to. Det gror jo aldri helt igjen, men er ofte ikke så koselig.

Anonymkode: 0336c...782

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Rydde i skuffer… I brødskuffen blir det en del smuler før jeg gidder å fjerne det 

Anonymkode: 0fdd8...246

AnonymBruker
Skrevet

Definitivt å vaske stekovnen😆 Makan til pissjobb.

Anonymkode: ca5cb...30c

AnonymBruker
Skrevet

Dårlig på å vaske lister, vinduer, toppen av skap. Kommer aldri i gang med å rydde boden eller klesskap. 
Hater også å vaske dusjen.

Anonymkode: 9035d...533

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...