AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #21 Skrevet 22. juni 2023 Kommer an på hvor mye jobb det er med hunden. Også om du må opp klokken 6 hver dag i 3 uker midt i ferien. Noen hunder krever mer enn andre. Men 500-1000 kroner per uke så ligger du uansett godt under en kennel. Anonymkode: 9b27c...6bf 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #22 Skrevet 23. juni 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Er dere venninner eller? Man tar vel ikke betalt fra venninner. Kanskje du trenger en tjeneste engang. Anonymkode: 6659a...cd6 Ikke venninner, ser jeg skrev det i første innlegg. Mer en bekjent kan du si Anonymkode: 940bf...bcb
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #23 Skrevet 23. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 21.6.2023 den 14.54): Koster vel hos kennel rundt 250kr døgnet for hund. Hadde noen spurt om jeg kunne passe deres hund for betaling hadde jeg nok sagt 1000kr uka. Så fremst det ikke er en vennetjeneste. Anonymkode: 629de...aaa Tja, 490,00 pr dag, + 100 pr dag i juli. Så 590 pr dag koster det her i området ser jeg. Får sikkert billigere andre steder. Men samtidig vil man velge et sted du vet hunden har det godt. Så 24 dager hadde kostet 14000 på den kennnelen de har brukt tidligere. Men som de nå var for sen til å bestille på Anonymkode: 940bf...bcb
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #24 Skrevet 23. juni 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Kommer an på hvor mye jobb det er med hunden. Også om du må opp klokken 6 hver dag i 3 uker midt i ferien. Noen hunder krever mer enn andre. Men 500-1000 kroner per uke så ligger du uansett godt under en kennel. Anonymkode: 9b27c...6bf Jeg har ikke ferie da, så må opp 0530 for å gå en god tur med hunden før jeg går på jobb. Men det skal så klart gå bra. Hunden skal så klart få de turene den trenger, både før og etter arbeidstid. Anonymkode: 940bf...bcb
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #25 Skrevet 23. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har ikke ferie da, så må opp 0530 for å gå en god tur med hunden før jeg går på jobb. Men det skal så klart gå bra. Hunden skal så klart få de turene den trenger, både før og etter arbeidstid. Anonymkode: 940bf...bcb Og ennå mer turer i helga såklart Det er kanskje ikke så mye jobb, men kjenner at ansvaret nok vil stresse meg litt. Har aldri hatt hund selv. Men hunden skal ha det bra i den tida den er hos meg den altså, ikke noe tvil om det ❤️ Anonymkode: 940bf...bcb
tonebelinda Skrevet 6. juli 2023 #26 Skrevet 6. juli 2023 Jeg har passet en hund nå i nesten 4 uker, eier kom hjem forrige dagen. Ja, det var hyggelig å passe den, og det var fint å kunne være behjelpelig med hundepass. De hadde nok vært litt sene til å bestille plass på kennel når de ikke hadde andre som kunne passe hunden. MEN, jeg synes det har vært mye ekstra for meg som ikke er vant med hunder. Stå opp i god tid på morgenen, så hunden fikk en grei tur ute før jeg dro på jobb, gjort fra seg og beveget seg litt. Rett hjem fra jobb, så jeg fikk tatt hunden ut på en tur igjen, så den fikk gjort fra seg igjen. Så ble det en lengre tur på kvelden. Det ble 3 turer hver dag, på morgen og ettermiddag ble det rundt 25-45 min, og på kvelden ble det minst 1,5 time. Synes de skal få bevege seg såpass. Men mye jobb, og synes jo ikke jeg rakk stort annet enn lufteturer og jobb denne perioden. Som sagt, syntes det var MYE jobb. For når jeg først passer, så skal den iallefall ha det bra, få gode turer og masse kos. Jeg passet ikke for en nær venn, men en gammel kollega. Og ja, jeg fikk betalt. Jeg fikk både blomst og vin, og 220 kroner dagen for passet. De fortalte at om de hadde fått plass på den vanlige kennelen, så kosta den over 500 pr påbegynte døgn. Riktignok inkludert mat da. For mat hadde de med til hunden, så jeg hadde ingen utgifter på dette, bortsett fra et par ruller med hundeposer, for jeg hadde behov for flere enn jeg fikk med.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå