Gå til innhold

Min egen trenings- og kostholdsdagbok

Ms. Steele

Anbefalte innlegg

Gratulerer med 63-tallet! Det er skikkelig bra jobba! 😁 Og så gøy at mer av feriegarderoben passer, det er en deilig følelse! Wow, må også si meg imponert over at du pakker så lenge før en reise! Jeg tenker alltid å begynne i god tid, men så blir det 1-2 dager før bare likevel 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk, @Amatariel ❤️ Ang det med pakking så blir jeg litt stresset om jeg ikke får begynt i god tid. Jeg liker å bruke litt tid på det for å være sikker på å få med meg alt. Denne gangen måtte jeg rett og slett roe nepa litt, for jeg var jo så spent på hva jeg kunne ta med og hva som kom til å passe 😅

I dag tidlig så var følelsen av å ha blitt tygd på og spyttet ut igjen der. Treningen fra i går merkes veldig godt. Ikke at jeg merket noe særlig til stølhet eller såre muskler, men mer den der at kroppen kjentes tung som bly. Jeg skrinla derfor all løping der og da og tenkte at det får jeg heller ta igjen i morgen. Utover dagen så ble det endel hagearbeid og klargjøring av utemøbler og diverse. Så da alt var ferdig ute så hadde kroppen antakelig fått kommet såpass i gang igjen pga all aktivitet at jeg var fit for fight 🙂 Derfor tenkte jeg at det kunne passe med en rolig løpetur i det fine været for å avslutte dagen ute. 6 km ble det og det gikk helt fint. Instruktøren vår sier at restitusjon ikke nødvendigvis innebærer å sitte i sofaen, men at en rolig løpeøkt kan være vel så bra og noen ganger også bedre. Jeg følte at det traff veldig bra i dag. Resten av lørdagskvelden skal jeg bare kose meg med TV og familien 🙂 Siden jeg fremdeles har litt mer å gå ned så blir det ikke noen utskeielser på matfronten. De siste to ukene har jeg ikke rørt noe sukker igjen heller og det hjelper jo selvfølgelig godt på. Ikke at jeg har noe sukkerstopp igjen, men om jeg bruker opp «budsjettet» mitt på slikt så har jeg ingenting igjen til ordentlig mat som gjør meg mett. Det gidder jeg jo ikke 😅 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...