AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #1 Del Skrevet 21. juni 2023 Hva legger dere i ordet "rundpule"? Er det positivt eller negativt? Hvordan bruker dere det? Anonymkode: 22b4d...271 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #2 Del Skrevet 21. juni 2023 Alle damer i denne tiden er rundpult Anonymkode: 0489b...49a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 21. juni 2023 #3 Del Skrevet 21. juni 2023 For min del handler det om mengde sex på kort tid. Det kan være seg sex som varer i timesvis, eller at man har hatt sex f.eks 10 ganger på ett døgn eller noe slikt. Tror jeg har brukt uttrykket èn gang, og det var etter at jeg og min ungdomskjæreste hadde sex en hel helg, knapt uten å gjøre noe annet. Synes ordet er vulgært, og burde ikke bli brukt særlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 21. juni 2023 #4 Del Skrevet 21. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva legger dere i ordet "rundpule"? Er det positivt eller negativt? Hvordan bruker dere det? Anonymkode: 22b4d...271 Noen mener at det betyr «intenst», men jeg tror det betyr vaginalt+oralt+analt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #5 Del Skrevet 21. juni 2023 En søndag jeg og kjæresten min bare lå i sengen og så på tv, pratet og hadde sex rett som det var, endte vi med å ha sex 7 ganger den dagen. Da følte jeg meg rett og slett rundpult, ja. Sår som fy. Han var også rundpult, selvfølgelig. Det er det jeg legger i ordet rundpult. Noen som virkelig har fått mye av det. Anonymkode: a7305...6a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #6 Del Skrevet 21. juni 2023 Et negativt ladet ord. Kun sex og ingen følelser ellers. Billig tøffe seg-språk. Anonymkode: 060a7...7a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ronaldbrei Skrevet 21. juni 2023 #7 Del Skrevet 21. juni 2023 Ordet rundpult forbinder jeg uerfarne tenåringsgutter som skryter av at de skulle rundpult noen, bare de fikk sjansen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #8 Del Skrevet 21. juni 2023 Bombasi skrev (4 minutter siden): For min del handler det om mengde sex på kort tid. Det kan være seg sex som varer i timesvis, eller at man har hatt sex f.eks 10 ganger på ett døgn eller noe slikt. Tror jeg har brukt uttrykket èn gang, og det var etter at jeg og min ungdomskjæreste hadde sex en hel helg, knapt uten å gjøre noe annet. Synes ordet er vulgært, og burde ikke bli brukt særlig. Det er ment å dekke å bli pult etter alle kunstens regler på alle måter. Å pule normalt over tid er ikke å bli rundpult. Anonymkode: 99358...ea5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 21. juni 2023 #9 Del Skrevet 21. juni 2023 (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er ment å dekke å bli pult etter alle kunstens regler på alle måter. Å pule normalt over tid er ikke å bli rundpult. Anonymkode: 99358...ea5 Tja, NAOB er uenig med deg, og enig med meg: https://naob.no/ordbok/rundpule Sitat rundpule verb ETYMOLOGI sammensatt av rund og pule BETYDNING OG BRUK MUNTLIG, VULGÆRT ha (skikkelig, intenst) samleie med Endret 21. juni 2023 av Bombasi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå