Freyja Valkyrie Skrevet 22. september 2023 #461 Del Skrevet 22. september 2023 Entern skrev (16 minutter siden): Jeg har vært lei Erna i mange år… Jeg også, men er bare litt ekstra lei nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. september 2023 #462 Del Skrevet 22. september 2023 Athena Freyja skrev (29 minutter siden): Jeg også, men er bare litt ekstra lei nå. 100% enig med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. september 2023 Forfatter #463 Del Skrevet 23. september 2023 ...men hun står jo som en bauta, uansett hva som rammer henne. Det er styrke i den ryggraden der. Har aldri stemt høyre, men...hun har kvalitet, uansett bølger av tsunamistørrelse rundt henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. september 2023 #464 Del Skrevet 23. september 2023 Jeg synes ikke noen burde kunne bli en statsleder i mer enn 2 perioder, jeg synes nye krefter burde kunne få trå til etterhvert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 23. september 2023 #465 Del Skrevet 23. september 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): ...men hun står jo som en bauta, uansett hva som rammer henne. Det er styrke i den ryggraden der. Har aldri stemt høyre, men...hun har kvalitet, uansett bølger av tsunamistørrelse rundt henne. Jau. Det er ikke mangel på "marktrykk" der i gården. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. september 2023 Forfatter #466 Del Skrevet 23. september 2023 Cid skrev (21 minutter siden): Jeg synes ikke noen burde kunne bli en statsleder i mer enn 2 perioder, jeg synes nye krefter burde kunne få trå til etterhvert. Cid for President! 🎈 KnekkeBørre skrev (20 minutter siden): Jau. Det er ikke mangel på "marktrykk" der i gården. Nå tenkte jeg helst på det andre og du vet det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. september 2023 #467 Del Skrevet 23. september 2023 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Cid for President! 🎈 Nå tenkte jeg helst på det andre og du vet det. Nei uff politikk frister meg langt i fra 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. september 2023 Forfatter #468 Del Skrevet 23. september 2023 Cid skrev (30 minutter siden): Nei uff politikk frister meg langt i fra 😂 "BAMSEDRIKK TIL FOLKET!!!" 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. september 2023 #469 Del Skrevet 23. september 2023 Hoppetaujenta skrev (36 minutter siden): "CHILLI TIL FOLKET!!!" 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. september 2023 Forfatter #470 Del Skrevet 23. september 2023 Cid skrev (Akkurat nå): 😁 KJEFT TIL FOLKET!!! ...eller CID som han heter! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. september 2023 #471 Del Skrevet 23. september 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): KJEFT TIL FOLKET!!! ...eller CID som han heter! 🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. september 2023 Forfatter #472 Del Skrevet 23. september 2023 Cid ville ha blitt hyllet i gatene når de bar ham på gullstol gjennom folkemassene. HURRA! HURRA FOR KONG CID!!! *hatter og luer ble kastet opp i lufta og ikke funnet igjen* 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. september 2023 #473 Del Skrevet 23. september 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Cid ville ha blitt hyllet i gatene når de bar ham på gullstol gjennom folkemassene. HURRA! HURRA FOR KONG CID!!! *hatter og luer ble kastet opp i lufta og ikke funnet igjen* Jeg solgte de på Finn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. september 2023 Forfatter #474 Del Skrevet 23. september 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Jeg solgte de på Finn. Ikke rart at du blir rik i dette livet. Finner på businesser der andre ikke gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. september 2023 Forfatter #475 Del Skrevet 24. september 2023 Noen snakket om vampyrer et annet sted her, men hvordan fungerer det egentlig? De setter tennene i en, men suger de egentlig blod? Fungerer skarpe tenner som en boksåpner og så suges det på vanlig menneskevis, eller er det noe helt annet som skjer? Er tennene hule og fungerer som blodsugersnabler? I dag blir jeg ikke kvitt denne funderingen. Opplys meg noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. september 2023 #476 Del Skrevet 24. september 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Noen snakket om vampyrer et annet sted her, men hvordan fungerer det egentlig? De setter tennene i en, men suger de egentlig blod? Fungerer skarpe tenner som en boksåpner og så suges det på vanlig menneskevis, eller er det noe helt annet som skjer? Er tennene hule og fungerer som blodsugersnabler? I dag blir jeg ikke kvitt denne funderingen. Opplys meg noen. De stikker hull med tennene men suger med munnen 🧛🏻♀️🧛🏻🧛🏻♂️ Men altså de er jo ikke logiske, de er jo levende døde 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. september 2023 #477 Del Skrevet 24. september 2023 Entern skrev (1 time siden): De stikker hull med tennene men suger med munnen 🧛🏻♀️🧛🏻🧛🏻♂️ Men altså de er jo ikke logiske, de er jo levende døde 😉 Kunne de ikke bare drukket sitt eget blod da? Eller spist blodpølse 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. september 2023 #478 Del Skrevet 24. september 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Kunne de ikke bare drukket sitt eget blod da? Eller spist blodpølse 🤪 De produserer vel ikke blod, de er jo døde. «Blod er liv» og alt det der 😅 I Buffy og Angel seriene løser «snille»* vampyrer problemet ved å kjøpe blod på slakteri 😆 *=dvs. 1 vampyr, senere 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. september 2023 Forfatter #479 Del Skrevet 24. september 2023 (endret) Entern skrev (1 time siden): De stikker hull med tennene men suger med munnen 🧛🏻♀️🧛🏻🧛🏻♂️ Men altså de er jo ikke logiske, de er jo levende døde 😉 Jeg tror fullt og fast på at alle demoner, vampyrer og hekser finnes! "The Twilight Saga", der vampyren Edward og mennesket Bella var tiltrukket av hverandre, men han "holdt igjen", for han kunne ødelegge henne fullstendig om han slapp hele seg løs i ellevill lidenskap...: hvordan henger hans mannlige lidenskap sammen med det faktum at han ikke inneholder blod...og hans hjerte nesten ikke slår...jeg mener...hvordan kunne han gjennomføre en sammensmelting i det hele tatt da? I tillegg var han iskald i hele seg; det må ha vært veldig ubehagelig "lokalt" for henne. Da de til sist hadde sin bryllupsnatt på øde øy, hvorfor så rommet ut som et bombenedslag da? Hva bedriver vampyrer så uten hemninger? Jeg funderte mye på de scenene der. Jeg gjør det ennå. Endret 24. september 2023 av Hoppetaujenta 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. september 2023 #480 Del Skrevet 24. september 2023 Hoppetaujenta skrev (29 minutter siden): Jeg tror fullt og fast på at alle demoner, vampyrer og hekser finnes! "The Twilight Saga", der vampyren Edward og mennesket Bella var tiltrukket av hverandre, men han "holdt igjen", for han kunne ødelegge henne fullstendig om han slapp hele seg løs i ellevill lidenskap...: hvordan henger hans mannlige lidenskap sammen med det faktum at han ikke inneholder blod...og hans hjerte nesten ikke slår...jeg mener...hvordan kunne han gjennomføre en sammensmelting i det hele tatt da? I tillegg var han iskald i hele seg; det må ha vært veldig ubehagelig "lokalt" for henne. Da de til sist hadde sin bryllupsnatt på øde øy, hvorfor så rommet ut som et bombenedslag da? Hva bedriver vampyrer så uten hemninger? Jeg funderte mye på de scenene der. Jeg gjør det ennå. Har heldigvis hverken lest eller sett Twilight Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå