Gå til innhold

"Dagens mening" om litt av hvert.


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Valgtider kjennes ikke som bra tider. Veldig morsomt å treffe velgere, liksom og store smil og ditto løfter,
men etterpå blir det som det pleier å bli. Jeg tror ikke på noen av dem.  :sukk: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (34 minutter siden):

Valgtider kjennes ikke som bra tider. Veldig morsomt å treffe velgere, liksom og store smil og ditto løfter,
men etterpå blir det som det pleier å bli. Jeg tror ikke på noen av dem.  :sukk: 

Ikke jeg heller. Sånn jeg ser det er politikerne 50% kjeltringer og 50% tullinger :jolie:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Ikke jeg heller. Sånn jeg ser det er politikerne 50% kjeltringer og 50% tullinger :jolie:

Og 100% Pinocchio? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Valgtider kjennes ikke som bra tider. Veldig morsomt å treffe velgere, liksom og store smil og ditto løfter,
men etterpå blir det som det pleier å bli. Jeg tror ikke på noen av dem.  :sukk: 

Jeg sa nei til brosjyre fra Guri Melby. Fikk litt dårlig samvittighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Boetica skrev (2 timer siden):

Jeg sa nei til brosjyre fra Guri Melby. Fikk litt dårlig samvittighet. 

Møtte du på henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (Akkurat nå):

Ja, hun prøvde å gi meg en brosjyre. Jeg bare: «nei 😐»

Jeg hadde blitt litt satt ut om det var meg siden jeg synes hun er så pen :rodmer:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde blitt litt satt ut om det var meg siden jeg synes hun er så pen :rodmer:

Hun er søt hun ja. Du hadde tatt med deg en pall? 😅 Jeg gikk litt i mine egne tanker og det var først da jeg hadde passet at det gikk opp for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (Akkurat nå):

Hun er søt hun ja. Du hadde tatt med deg en pall? 😅 Jeg gikk litt i mine egne tanker og det var først da jeg hadde passet at det gikk opp for meg.

En pall til stine.

Pall-e-stiner.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig lei av alle "greiene" folk må gjør på instagram, i forhold til sine dyr....ting som er bare teite og ikke har noe med å ha et dyr å gjøre i det hele tatt. Alt skal foreviges, legges ut og sanke laiks. "Hva gjør dyret hvis jeg gjør sånn, eller sånn, eller sånn?" Stirrer det intenst inn i øynene og ikke gir det respons? Sier WOFF høyt og direkte til det...for å se hvordan responsen blir. Trykker og trykker på hundens nese og mange andre ting eiere gjør for å se hvor langt de kan gå før hunden sier NÅ ER DET NOK! Saken er jo at siden det er eieren som gjør ting, så sier ikke hunden noe. Den gjør som eieren vil, fordi eieren er hele dens verden. Hundeeiere burde ha blitt kurset før de fikk ha hund. :(  Instagramshow`ing er ikke en del av det hunder skulle brukes i...

Hilsen Hoppe; dyrenes venn. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (36 minutter siden):

Jeg er veldig lei av alle "greiene" folk må gjør på instagram, i forhold til sine dyr....ting som er bare teite og ikke har noe med å ha et dyr å gjøre i det hele tatt. Alt skal foreviges, legges ut og sanke laiks. "Hva gjør dyret hvis jeg gjør sånn, eller sånn, eller sånn?" Stirrer det intenst inn i øynene og ikke gir det respons? Sier WOFF høyt og direkte til det...for å se hvordan responsen blir. Trykker og trykker på hundens nese og mange andre ting eiere gjør for å se hvor langt de kan gå før hunden sier NÅ ER DET NOK! Saken er jo at siden det er eieren som gjør ting, så sier ikke hunden noe. Den gjør som eieren vil, fordi eieren er hele dens verden. Hundeeiere burde ha blitt kurset før de fikk ha hund. :(  Instagramshow`ing er ikke en del av det hunder skulle brukes i...

Hilsen Hoppe; dyrenes venn. 

Det der er jo både teit, og veldig plagsomt for dyrene 😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (5 timer siden):

Det der er jo både teit, og veldig plagsomt for dyrene 😩

Javisst, men "folk" tenker ikke på det, for de kaster seg på alle bølgene på nett og skal ha sin hund med
i jaget etter laiks. Det er bare forkastelig og jeg blir irritert og blar fort forbi.  😠

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er min mening at Michael Jackson hadde kommet til et sted i sin utvikling som danser....hvor han ikke kunne klare å fornye seg. Alt gikk ut på de velkjente bevegelsene og sølvbesatt hanske etc. Mulig at han kunne ha laget noen gode låter en stund til, men med så mye stoffer i kroppen, deformering av sitt ansikt og kjempe-unggutt-rot i privatlivet, er det måte på hvor lenge skuta hadde holdt seg flytende på en bra måte. :klo:  Ser mer på M.J.-videoer nå. 

Endret av Hoppetaujenta
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

første etappe på toget idag...midt på dagen...toget kom fra Bergen..det vesle intercitytoget klarte å fylle 4 vogner med skoleungdom , som skulle på klassetur til Mjølfjell...da har d knapt vært på skolen i 4 dager eter en lang sommerferie.. for dt første så syntes jeg at VY bør legge inn informasjon at toget er fylt opp av snikfotograferende mobb som latterliggjør folk..slik at voksne kan benytte en annen avgang eller altnativ transport.. for det andre så bør det lovpålegges at kommuner/fylkeskommuner betaler for disse turene , både turene , oppholdet og lommepengene til elevene..da kommer nok elevene til å bli dr de egentlig skal være i skoletiden, på skolen..hvis ikke kommunene/fylkeskommunen er villig til å betale så bør det gå automatisk trekk i lærernes lønn ved skolen...lærerne har gitt seg selv en blankofullmakt til å gripe inn i privatøkonomien til vanlige barnefamilier som de selv bør kompensere for.. sjerpings.

elevene kan reise så mye de vil ..i skoleferiene..ikke lenge etter at skolen er begynt etter en lang sommerferie, så kommer høstferien..ikke lenge etter så er det tentamenstid og juleferie, som pent blir avløst av vinterferien som går over i påske og pinseferie før en ny lang sommerferie står for tur..og i mellomtiden har de fri hver eneste helg... skolen er for læring ikke for fornøyelsesreiser for lærerne.

Endret av Baktus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg kjøpte en ny mobil, ble jeg skikkelig skuffet over alarmvariantene der. Jeg hørte igjennom alle og landet på èn, men jeg blir bare irritert av den. Kan man laste ned noe virusfritt og få stilige kjenningsmelodier fra f.eks. starwars eller ting som er ønsket å lytte til når en skal ha på vekkerklokka? :klo: Noen som vet? 

Før i tiden kunne man kjøpe bilder/lydsnutter fra lister i blader og ha på sin mobil, men den tiden er visst over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt PTSD i snart 15 år pga mobbing av bergensere på kollektivtransport...følgene ble at jeg gikk gatelangs i 10 år...skulle jeg et sted som var 6 mil borte så gikk jeg..skulle jeg fra drammen til oslo , ja så gikk jeg.. jeg klarer ikke engang å høre dialekten til bergensere uten å få flashback til traumaene..

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...