Frøkenfryden Skrevet 21. juli 2023 #241 Del Skrevet 21. juli 2023 Cid skrev (2 timer siden): Snoopy Dogg. @Frøkenfryden og deg. JA 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. juli 2023 #242 Del Skrevet 21. juli 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Bare champagne fra tax free nå😎 hey hey hey 🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. juli 2023 Forfatter #243 Del Skrevet 22. juli 2023 Tror ikke at jeg får smakt sjampis i dette livet og jeg klarer meg vel egentlig greit uten også. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. juli 2023 #244 Del Skrevet 22. juli 2023 Entern skrev (10 timer siden): hey hey hey 🥳 I moderat mengde. Oppe igjen 05 med kaffe. Hilsen fornuftig🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. juli 2023 #245 Del Skrevet 22. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (21 minutter siden): Tror ikke at jeg får smakt sjampis i dette livet og jeg klarer meg vel egentlig greit uten også. Ja👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. juli 2023 #246 Del Skrevet 22. juli 2023 Frøkenfryden skrev (44 minutter siden): I moderat mengde. Oppe igjen 05 med kaffe. Hilsen fornuftig🥰 Fornuftige Fryden 😀👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. juli 2023 #247 Del Skrevet 22. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Tror ikke at jeg får smakt sjampis i dette livet og jeg klarer meg vel egentlig greit uten også. Frøkenfryden skrev (44 minutter siden): Ja👍 Det tror jeg og (ikke så glad i sjampanje)😊👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. juli 2023 #248 Del Skrevet 22. juli 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Det tror jeg og (ikke så glad i sjampanje)😊👍 Man må velge med omhu, de kjente er ikke nødvendigvis de beste..😌 En av mine favoritter liker nok du logo på! 😎 Og ja, laget av metal-artisten. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. juli 2023 #249 Del Skrevet 22. juli 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Man må velge med omhu, de kjente er ikke nødvendigvis de beste..😌 En av mine favoritter liker nok du logo på! 😎 Og ja, laget av metal-artisten. Satyricon-sjampis?😁🤘 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. juli 2023 #250 Del Skrevet 22. juli 2023 Entern skrev (4 minutter siden): Satyricon-sjampis?😁🤘 Jepp! Sier som i Seinfeld: Our worlds are colliding😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. juli 2023 #251 Del Skrevet 22. juli 2023 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Jepp! Sier som i Seinfeld: Our worlds are colliding😃 Haha ja det stemmer 😁😁😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. juli 2023 Forfatter #252 Del Skrevet 22. juli 2023 Frøkenfryden skrev (43 minutter siden): Man må velge med omhu, de kjente er ikke nødvendigvis de beste..😌 En av mine favoritter liker nok du logo på! 😎 Og ja, laget av metal-artisten. DER sier du noe ja; jeg har jo hørt om hans flasker, men aldri vært borti det. Jeg skal huske! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 24. juli 2023 #253 Del Skrevet 24. juli 2023 Får komme meg ut i hverdagen, ned å irritere meg over frisby-terroristene i parken kanskje... de der har jo stjålet den parken der..eneste grøntområde for fellesskapet i byn her...får sette meg et annet sted , tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. juli 2023 Forfatter #254 Del Skrevet 24. juli 2023 Da jeg stakk nesa ut på verandaen i morges, tenkte jeg på dem som har ferie i disse tider og syns litt synd på dem som hadde gledet seg til sydensommervarme og teltligging. Blir nok ikke noe av det fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. juli 2023 #255 Del Skrevet 24. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Da jeg stakk nesa ut på verandaen i morges, tenkte jeg på dem som har ferie i disse tider og syns litt synd på dem som hadde gledet seg til sydensommervarme og teltligging. Blir nok ikke noe av det fremover. Går fint hvis man har vanntett telt🌧️⛺️🌧️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. juli 2023 Forfatter #256 Del Skrevet 24. juli 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Går fint hvis man har vanntett telt🌧️⛺️🌧️ Joo, jeg har også lagt i regnværteltferie i lange tider, men det blir enklere med oppholds og sol så tingene får tørket litt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. juli 2023 #257 Del Skrevet 24. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Joo, jeg har også lagt i regnværteltferie i lange tider, men det blir enklere med oppholds og sol så tingene får tørket litt da. Sant nok men regnvær er godt fiskevær da 🐟 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 24. juli 2023 #258 Del Skrevet 24. juli 2023 Telting i regn er trasig, og det tar ikke lange tiden før ting inni teltet også begynner å bli fuktig. Men telting i strålende sol er heller ikke så deilig, i alle fall ikke når man våkner. 🥵 En annen mening er at jeg fortsatt er irritert over at de har byttet navn/kode for emojiene her. Jeg finner ikke igjen de jeg vil, og den lista er helt håpløs å lete gjennom. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. juli 2023 #259 Del Skrevet 25. juli 2023 Kruset skrev (6 timer siden): Telting i regn er trasig, og det tar ikke lange tiden før ting inni teltet også begynner å bli fuktig. Men telting i strålende sol er heller ikke så deilig, i alle fall ikke når man våkner. 🥵 En annen mening er at jeg fortsatt er irritert over at de har byttet navn/kode for emojiene her. Jeg finner ikke igjen de jeg vil, og den lista er helt håpløs å lete gjennom. Det er ganske kronglete å finne riktig emoji ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. juli 2023 Forfatter #260 Del Skrevet 25. juli 2023 Entern skrev (8 timer siden): Sant nok men regnvær er godt fiskevær da 🐟 Joo, men driver en ikke sushirestaurant, så er det begrenset hvor mye fisk en kan tygge unna hver dag. Litt av hvert-vær er det beste, syns jeg...for ingenting er bedre etter lange ukers solsteik og så litt etter at en har krøpet under soveposen...hører en svake små drypp-drypp på teltduken og det blir mer og mer og SÅ regner det skikkelig...det er herlig det. Må huske å ta inn skoene som står utenfor døråpningen! Likeså fuglelivet i skogen når det tørker opp etter mye regn. Alt kvikner til liv igjen. Alt dufter så godt i skog. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå