Frøkenfryden Skrevet 21. juli 2023 #241 Skrevet 21. juli 2023 Cid skrev (2 timer siden): Snoopy Dogg. @Frøkenfryden og deg. JA 😂
Entern Skrevet 21. juli 2023 #242 Skrevet 21. juli 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Bare champagne fra tax free nå😎 hey hey hey 🥳 1
Hoppetaujenta Skrevet 22. juli 2023 Forfatter #243 Skrevet 22. juli 2023 Tror ikke at jeg får smakt sjampis i dette livet og jeg klarer meg vel egentlig greit uten også. 1 1
Frøkenfryden Skrevet 22. juli 2023 #244 Skrevet 22. juli 2023 Entern skrev (10 timer siden): hey hey hey 🥳 I moderat mengde. Oppe igjen 05 med kaffe. Hilsen fornuftig🥰 1
Frøkenfryden Skrevet 22. juli 2023 #245 Skrevet 22. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (21 minutter siden): Tror ikke at jeg får smakt sjampis i dette livet og jeg klarer meg vel egentlig greit uten også. Ja👍 1
Entern Skrevet 22. juli 2023 #246 Skrevet 22. juli 2023 Frøkenfryden skrev (44 minutter siden): I moderat mengde. Oppe igjen 05 med kaffe. Hilsen fornuftig🥰 Fornuftige Fryden 😀👍 1
Entern Skrevet 22. juli 2023 #247 Skrevet 22. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Tror ikke at jeg får smakt sjampis i dette livet og jeg klarer meg vel egentlig greit uten også. Frøkenfryden skrev (44 minutter siden): Ja👍 Det tror jeg og (ikke så glad i sjampanje)😊👍 1
Frøkenfryden Skrevet 22. juli 2023 #248 Skrevet 22. juli 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Det tror jeg og (ikke så glad i sjampanje)😊👍 Man må velge med omhu, de kjente er ikke nødvendigvis de beste..😌 En av mine favoritter liker nok du logo på! 😎 Og ja, laget av metal-artisten. 1 1
Entern Skrevet 22. juli 2023 #249 Skrevet 22. juli 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Man må velge med omhu, de kjente er ikke nødvendigvis de beste..😌 En av mine favoritter liker nok du logo på! 😎 Og ja, laget av metal-artisten. Satyricon-sjampis?😁🤘 1
Frøkenfryden Skrevet 22. juli 2023 #250 Skrevet 22. juli 2023 Entern skrev (4 minutter siden): Satyricon-sjampis?😁🤘 Jepp! Sier som i Seinfeld: Our worlds are colliding😃 1
Entern Skrevet 22. juli 2023 #251 Skrevet 22. juli 2023 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Jepp! Sier som i Seinfeld: Our worlds are colliding😃 Haha ja det stemmer 😁😁😁 1
Hoppetaujenta Skrevet 22. juli 2023 Forfatter #252 Skrevet 22. juli 2023 Frøkenfryden skrev (43 minutter siden): Man må velge med omhu, de kjente er ikke nødvendigvis de beste..😌 En av mine favoritter liker nok du logo på! 😎 Og ja, laget av metal-artisten. DER sier du noe ja; jeg har jo hørt om hans flasker, men aldri vært borti det. Jeg skal huske! 1 1
Baktus2024 Skrevet 24. juli 2023 #253 Skrevet 24. juli 2023 Får komme meg ut i hverdagen, ned å irritere meg over frisby-terroristene i parken kanskje... de der har jo stjålet den parken der..eneste grøntområde for fellesskapet i byn her...får sette meg et annet sted , tenker jeg...
Hoppetaujenta Skrevet 24. juli 2023 Forfatter #254 Skrevet 24. juli 2023 Da jeg stakk nesa ut på verandaen i morges, tenkte jeg på dem som har ferie i disse tider og syns litt synd på dem som hadde gledet seg til sydensommervarme og teltligging. Blir nok ikke noe av det fremover.
Entern Skrevet 24. juli 2023 #255 Skrevet 24. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Da jeg stakk nesa ut på verandaen i morges, tenkte jeg på dem som har ferie i disse tider og syns litt synd på dem som hadde gledet seg til sydensommervarme og teltligging. Blir nok ikke noe av det fremover. Går fint hvis man har vanntett telt🌧️⛺️🌧️
Hoppetaujenta Skrevet 24. juli 2023 Forfatter #256 Skrevet 24. juli 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Går fint hvis man har vanntett telt🌧️⛺️🌧️ Joo, jeg har også lagt i regnværteltferie i lange tider, men det blir enklere med oppholds og sol så tingene får tørket litt da.
Entern Skrevet 24. juli 2023 #257 Skrevet 24. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Joo, jeg har også lagt i regnværteltferie i lange tider, men det blir enklere med oppholds og sol så tingene får tørket litt da. Sant nok men regnvær er godt fiskevær da 🐟
Kruset Skrevet 24. juli 2023 #258 Skrevet 24. juli 2023 Telting i regn er trasig, og det tar ikke lange tiden før ting inni teltet også begynner å bli fuktig. Men telting i strålende sol er heller ikke så deilig, i alle fall ikke når man våkner. 🥵 En annen mening er at jeg fortsatt er irritert over at de har byttet navn/kode for emojiene her. Jeg finner ikke igjen de jeg vil, og den lista er helt håpløs å lete gjennom. 2 1
Entern Skrevet 25. juli 2023 #259 Skrevet 25. juli 2023 Kruset skrev (6 timer siden): Telting i regn er trasig, og det tar ikke lange tiden før ting inni teltet også begynner å bli fuktig. Men telting i strålende sol er heller ikke så deilig, i alle fall ikke når man våkner. 🥵 En annen mening er at jeg fortsatt er irritert over at de har byttet navn/kode for emojiene her. Jeg finner ikke igjen de jeg vil, og den lista er helt håpløs å lete gjennom. Det er ganske kronglete å finne riktig emoji ja
Hoppetaujenta Skrevet 25. juli 2023 Forfatter #260 Skrevet 25. juli 2023 Entern skrev (8 timer siden): Sant nok men regnvær er godt fiskevær da 🐟 Joo, men driver en ikke sushirestaurant, så er det begrenset hvor mye fisk en kan tygge unna hver dag. Litt av hvert-vær er det beste, syns jeg...for ingenting er bedre etter lange ukers solsteik og så litt etter at en har krøpet under soveposen...hører en svake små drypp-drypp på teltduken og det blir mer og mer og SÅ regner det skikkelig...det er herlig det. Må huske å ta inn skoene som står utenfor døråpningen! Likeså fuglelivet i skogen når det tørker opp etter mye regn. Alt kvikner til liv igjen. Alt dufter så godt i skog. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå