Gå til innhold

Hvor skal de sitte?


Solstrålen

Anbefalte innlegg

Hvor har dere plassert forloverne deres??

På bryllupsweb står det: "Forloverne skal ha hverandre til bords dersom de ikke er av samme kjønn. Er de det, skal de plasseres sammen med brudeparets nære familie"

Men, hvor sitter de henn? Vi skal sans. ha E-bord, skal de da sitte på langsiden sammen med oss, eller høyt oppe mot langsiden på et av beina??

Hvordan gjorde dere som er gift dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke gift, men...

Jeg var forlover nå i høst - da var det et u-bord...

Jeg satt sammen med min samboer ved siden av brudgommens søster øverst på den ene langsiden. Tvers over bordet for oss satt brudgommens forlover og hans samboer...ikke så god forklaring, men håper du forstår....

I et bryllup vi var i i sommer hadde de E-bord...der satt begge forloverene på det midtre bordet sammen med sine respektive samboere/ektefeller - helt øverst på bordet...rett foran brudeparet på en måte.....

Håper dette var til hjelp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i et bryllup der bordsetningen var en E. Brudeparet satt midt på langsiden og forloverne satt nærmest de på den midterste armen i E'n. Forloverne hadde ikke hverandre til bords da de satt på hver sin side av bordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss satt forloverene sammen øverst på den ytterste langsiden av u-bordet vårt. Begge er single og det passet bra at de da hadde hverandre til bords. De ble dermed sittende ved siden av min svigerfar som satt ytterst i bunnen av U'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi hadde E-bord. Forloverne hadde hverandre til bords, og satt øverst på den ene langsiden (til venstre), mens toastmaster (svogern min) satt øverst på den andre langsiden (til høyre). Slik ble det balanse i hvor taler kom fra, og alle kunne snakke uten å stå med ryggen til noen av gjestene. Og vi hadde masse øyekontakt og smil/skåling underveis.

Dette med balanse hadde jeg tenkt en del på. Det er viktig at ikke alle talene kommer fra en kant liksom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi hadde E-bord, og forloverne satt da øverst på den midterste rekka. Dvs. at de satt helt oppe ved oss, noe som var viktig for mg, slik at vi fikk pratet litt sammen under middagen. Forloverne våre hadde ikke hverandre til bords, men fikk sitte sammen med sine respektive samboere. De satt imidlertid på hver sin side av det midterste bordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...