AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #1 Del Skrevet 20. juni 2023 Den siste hele uken i juni er denne uken, mens juni også fortsetter i neste uke. I neste uke begynner imidlertid juli. Er siste uken i juni denne uken eller neste uke? Anonymkode: 0c76c...e1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 20. juni 2023 #2 Del Skrevet 20. juni 2023 Kommer an på hva saken gjelder. Skal du gjøre noe i løpet av siste uken i juni? Er det jobb eller noe annet? Litt ullent, men bare send en mail eller melding og spør om når fristen er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #3 Del Skrevet 20. juni 2023 Neste uke er siste uken i juni. Anonymkode: 22a29...645 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 20. juni 2023 #4 Del Skrevet 20. juni 2023 (endret) Jeg mener det ikke trenger å være en hel uke for å kalles siste uken i en måned. I min verden telles det så lenge mer enn halve uken er i den måneden det gjelder. Siden 30. juni er en fredag, ville jeg sagt at uken 26. juni - 2. juli er siste uken i juni. Vi er definitivt ikke i siste uken av juni nå. Endret 20. juni 2023 av Ullvott 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #5 Del Skrevet 20. juni 2023 Jeg hadde tolka siste uka i juni som uke 26😊 Anonymkode: 86666...b3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #6 Del Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg hadde tolka siste uka i juni som uke 26😊 Anonymkode: 86666...b3c - men det er jo bare å få det bekreftet med den du evt har avtale med? Anonymkode: 86666...b3c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #7 Del Skrevet 21. juni 2023 Ts her. Er egentlig nysgjerrig bare. Tenker selv at siste uken i juni kanskje er neste uke, men når en tenker godt etter så består jo en uke av 7 dager og da blir jo egentlig siste uken i juni denne uken. Det er jo bare 5 juni dager i neste uke og derfor ikke en uke. Det er også slik vedkommende som skrev dette har ment det og at dette er siste uken i juni :). Anonymkode: 0c76c...e1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå