AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #1 Skrevet 19. juni 2023 Det gis gave til bhg ansatte, lærere osv ved sommer og jul. Men slo meg først nå: burde man gi gave til fotball trenere? Foreldre som er trenere (to pappaer) og de står jo hvertfall på hele året og stiller på kamper/trening selv om eget barn er sykt og ikke med osv og dette er jo omtrent ubetalt (tror de får dekket medlemskontingent eller noe sånt). Så hva er vanlig hos dere, gir dere blomst eller gave til barnas fotballtrenere (evt annen sport)? Anonymkode: 4cc7f...089 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #3 Skrevet 19. juni 2023 Far burde spart penger på egen konto til datteren om han mente at datteren skulle spare pengene hun fikk. Jeg hadde gitt beng i hva faren sa nå når pengene er borte vekk. Anonymkode: ed7fd...adc
Me for life Skrevet 19. juni 2023 #4 Skrevet 19. juni 2023 Er det noen som fortjener sommer og julegave så er det de. Dropp heller lærere og barnehage, og gi til de som stiller opp så godt som gratis. 1 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #5 Skrevet 20. juni 2023 Jeg har fått en liten oppmerksomhet noen ganger. Veldig hyggelig. Anonymkode: aaa07...e50 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #6 Skrevet 20. juni 2023 Hva er greia med sommergaver, egentlig? Kan skjønne julegaver, men to ganger i året? Jeg ville klart blitt med hvis noen på laget organiserte dette. Men samtidig - hvor går grensa da? Den foreldren som alltid stiller opp og kjører og henter de barna som ikke har foreldre som stiller opp og kjører på kamp? FAU-medlemmer på skolen? Det er mange som gjør en innsats der ute. Anonymkode: 45853...3c7 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #7 Skrevet 20. juni 2023 Her får trenerene en liten oppmerksomhet ved sesongslutt. De får ikke sommergave og en liten ting når sesongen er over, de blir for meget. Anonymkode: 1fa88...c87 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #8 Skrevet 20. juni 2023 Det går ikke her. De har 9 stl foreldre som er registrert som trenere. Blir for dyrt Anonymkode: e244a...614
Iso1 Skrevet 20. juni 2023 #9 Skrevet 20. juni 2023 Ble aldri gitt gave som jeg kan huske til verken barnehage eller skole.. når begynte det?
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #10 Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det gis gave til bhg ansatte, lærere osv ved sommer og jul. Men slo meg først nå: burde man gi gave til fotball trenere? Foreldre som er trenere (to pappaer) og de står jo hvertfall på hele året og stiller på kamper/trening selv om eget barn er sykt og ikke med osv og dette er jo omtrent ubetalt (tror de får dekket medlemskontingent eller noe sånt). Så hva er vanlig hos dere, gir dere blomst eller gave til barnas fotballtrenere (evt annen sport)? Anonymkode: 4cc7f...089 Nei. Ingen burde få gaver. Ikke bhg ansatte, ikke lærere, ikke noen. Det blir bare press. Og dårlig stemning i foreldregruppen. Anonymkode: 7d760...bc9 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #11 Skrevet 20. juni 2023 Jeg er foreldretrener selv. Det jeg setter stor pris på er at de andre foreldrene uttrykker takknemlighet for at vi stiller opp. Gave er rørende, men ikke noe jeg forventer eller har tenkt på. Når det gjelder kompensasjon så skulle det bare mangle at jeg ikke må betale medlemskontingent for å trene barna. At jeg må betale for å drive frivillig arbeid. Det skulle tatt seg ut 🤣. Barnet må jeg betale for på lik linje som andre. Men det burde kanskje vært halv pris? Anonymkode: f788c...dc6 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #12 Skrevet 20. juni 2023 Om man skal gi gaver til noe, bør det være de som jobber frivillig og helt gratis for og med barn. Ikke lærere og barnehageansatte etc. De får betalt. Det er en rar verden!! Anonymkode: b3754...16c 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #13 Skrevet 20. juni 2023 Iso1 skrev (1 time siden): Ble aldri gitt gave som jeg kan huske til verken barnehage eller skole.. når begynte det? Det har kommet snikende. 'Alle' skal få og gi gave til 'alle' nå. En forbanna uting! Det har med at (enkelte) folk har penger og ikke vet å uttrykke takknemlighet muntlig, men kjøper seg ut av det. Anonymkode: b3754...16c 2
_Maddie_ Skrevet 20. juni 2023 #14 Skrevet 20. juni 2023 Mannen min fikk som trener en skikkelig dyr kaffekopp til å ha i bilen en sommer. Den er like fin og brukes på tur. Han har også fått litt fin godis, drakt med alle spillernes navn, vinflaske så det er hyggelig å bli satt pris 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå