Gå til innhold

Hvor mange fiskeboller spiser du ca?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er usikker på hvor mange jeg skal beregne per pers. Da jeg spiser 3 og mamma mener det er unormalt lite.... det er eneste referansepunktet jeg har. Så jeg lurer, er det lite for en voksen kvinne? Hvor mange spiser du?

Anonymkode: 363fc...e24

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lenge siden jeg har spist fiskeboller nå, men jeg trenger nok minst 5-6 stykker på en middag. 

Anonymkode: ebb8e...985

AnonymBruker
Skrevet

Nå sist spiste jeg 12 😂 men hadde nok beregnet 6 per pers, pluss ekstra. 

Anonymkode: 76355...484

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiser 4, mannen kan gjerne spise 7-8 stk 

Anonymkode: 1f7a2...659

AnonymBruker
Skrevet

5-6. De er jo ikke så store.

Anonymkode: efae6...c29

Skrevet

Arbeidskar da 10 Stk ? Når jeg først spiser ? er vel ca 10 år sia jeg spiste fiskeboller sist ungkar går mest i Skinnfrie kjøttpølser eller ostegrill fra Shell 😋

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

5-6 hvertfall. De er mye mindre enn man ser for seg :fnise: Nam! :tunge1:

Endret av Tradegy
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert satt til livs 6-8 stykker. En fiskebolle er jo stort sett luft. Blir ikke mett av noe mindre enn 6-8 stk. Med grønnsaker og poteter og saus til da, selvsagt.

Kvinne jeg også.

Anonymkode: 4b3fb...ec9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer 6-7, men da spiser jeg ikke så mye potet da. Har også kokt gulrot og litt bacon. Da blir jeg veldig mett. Kjæresten min tror jeg spiser 10-12.

Anonymkode: 752d1...adf

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Sikkert satt til livs 6-8 stykker. En fiskebolle er jo stort sett luft. Blir ikke mett av noe mindre enn 6-8 stk. Med grønnsaker og poteter og saus til da, selvsagt.

Kvinne jeg også.

Anonymkode: 4b3fb...ec9

En fiskeboller består av fisk ikke luft. Jeg ville ha tatt opp matvanene med helsepersonell. 

Anonymkode: 69c22...ed1

Skrevet

Jeg spiser nok rundt 7-8 stk. Spiste 6-7 stk allerede som 10-åring.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar folkens. Da er nok svaret 6-7 per pers.

Ts

Anonymkode: 363fc...e24

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hvilken type, men stort sett tre. 

Anonymkode: 4773f...170

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

5-6 av de vanlige i boks (Bjellands). Mannen spiser 8-10, og bikkja får de som eventuelt måtte være igjen (ingen av oss tør ta den siste uansett, de som har sett morderblikket til en labrador forstår hvorfor…).

Anonymkode: 2c9a8...96b

AnonymBruker
Skrevet

Vi kjøper de med 80% (?) fisk fra Meny.

Da spiser jeg 3, mannen 5-6. Begge er ganske aktive. 

Anonymkode: 15b98...247

AnonymBruker
Skrevet

På de hermetiske spiser jeg 7 stk, men da kun en halv potet og masse raspet gulrot. Og saus, selvfølgelig. Hvis vi kjøper hos fiskebutikken spiser jeg fire og blir da mye mettere, men de er litt større og mer kompakt. 

Anonymkode: 67118...9da

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på tilbehøret, men om du mener de små fiskebollene på boks (de som er en 3 cm i dm eller så), så spiser jeg minst 5-6 stk, og da masse potet og gulrot og makaroni attåt. Selv to-åringen trøkker nedpå minst fem-seks av dem. 

Om du skal servere det til voksne folk, ville jeg beregnet minst seks til hver. Du trenger ikke varme alle på en gang, og de du ikke bruker, kan helt fint fryses om pakken er åpnet. 

Anonymkode: a447d...d99

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...