Agurk Skrevet 11. januar 2006 #1 Skrevet 11. januar 2006 Skal begynne på fedon, naturlig slank kurs på mandag. Må kvitte meg med noen sure kg som har sneket seg på i det siste. Noen som kan fortelle meg litt om erfaringer? Takk
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2006 #2 Skrevet 11. januar 2006 Funker kjempebra!!!! Jeg har ikke fulgt noe kurs men kjøpte kokeboken og snakket litt med ei som hadde gått på det en stund. Veldig vanskelig de 14 dagene å vite hva man egentlig kan spise, men så kommer du inn i det. Tok av meg 10 kg på 2 mnd! Knekkebrød: De som heter Fiber+ kan du spise. De er gode også. Fedon sier at man ikke skal spise ost annet enn som smakstilsetning i middager osv, men jeg spiste gulost på knekkebrødet og det funket alikevel Jeg brydde meg heller ikke om hvor mye av hver ting jeg skulle spise (han måler opp i antall never (hender). Det jeg kunne spise spiste jeg så mye jeg ville av. Lykke til!
Agurk Skrevet 11. januar 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2006 Høres bra ut Noen flere med erfaringer?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå