Gå til innhold

All-inclusive i oktober


Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Her er alternativene. Vi skal bare vaere borte en uke.

Tunisia

Marokko (Marrakesh)

Florida

Kanarioeyne (aner ikke hvilken)

Eller er det noen andre destinasjoner som er bedre? Vi vil bade, spise god mat ved fin natur og slippe aa feriere tett innpaa skikkelig harry mennesker...Og det boer ikke vaere for lang flytur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Florida blir jo en lang flytur da... Kanskje Marokko... Ghana er fint. Hva med Italia? Sicilia eller noe hadde jo vært bra.. Og jeg ville heller dratt til Hellas enn kanariøyene... Hmm... jeg vil reise....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer min erfaring av Tunisia, og mange jeg kjenner som har vært der føler det på samme måte.

Vi dro på noe som skulle være 5 stjerners hotell med halvpansjon. Da vi kom dit oppdaget vi fort at dette ikke var et 5-stjerners hotell, men heller 3. Renholdet var dårlig, maten var så som så, og de tok 160 kr for liten vinflaske (350 ml )på hotellet, noe som er kjempe overpriset.

Dersom vi beveget oss utenfor hotellet, ble vi møtt av sure tunisere, som skrev kvitteringer for hånd, og pleide å ta seg en tips på 30-40%. Det tok litt tid før vi skjønte dette.

Vi var på utkikk etter gull, men fant ingen gullbutikk. Vi gikk inn i en smykkebutikk, og der jobbet det en ung gutt (ca 20 år), jeg spurte om de hadde gull, men han ville ikke svare, men prøvde å få meg til å kjøpe noe sølv. Jeg prøvde høflig å si at det ikke var sølv vi var ute etter, men da ble han så sint at han kalte meg for "fucking ritch bitch". Vi ble så paffe at vi bare gikk ut.

Vi var der i to uker, men gledet oss nesten med å komme oss hjem.

Dette er som sagt min erfaring, og mange av våre vennepar hadde også vært i tunisia samme året, og INGEN av dem hadde NOE positiv å si. Det negative gikk stort sett på menneskene som jobbet der.

Jeg har vært på Fuertoventura, en av Kanariøyene, og trivdes veldig godt der! Nydelig mat, hyggelige folk, mulighet for å kjøpe noe og nydelige strender.

Lykke til med valget i allefall :)

Klem Idac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm.....takk for opplysningene, IdaC. Det er noe aa tenke paa. Vi har ikke bestemt oss ennaa, saa vi kommer til aa vurdere flere reisemaal. Hvor paa Kanarioeyene dro dere? Vi har lyst til aa vaere paa all-inclusive som har masse vannsport...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var her :

http://www.apollo.no/Travelling+with+apoll...tura/Corralejo/

Jeg sitter nå og prøver å finne ut hvor vi skal til sommeren. Planen var å reise på 5-ukers bilferie til europa i juli og august, men siden jeg er blitt (litt uplanlagt) gravid, så er ikke det aktuelt lenger. Og siden vi er sånne som bare må ha ferie, så blir det nok noe annet.

Dersom du finner noe spennende så får du tipse, vi kunne også tenke oss all-inclusive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var nylig på Gran Canaria, og hørte noen bak meg på flyet snakke om All Inclusive, og hvor fornøyd de hadde vært. Jeg husker ikke helt stedet de hadde vært på, men lurer på om det var Amadores?

Når sant skal sies, var stedet altfor harry for min smak, og det var altfor mye pensjonister der til at det ble kjekt for oss. Men jeg er rar, og måtte ta meg sammen for å koble ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor spesifikt ligger stedet? Jeg kunne ikke se det da jeg skummet siden. Det jeg vil si, er at Hellas kan være litt kaldt i oktober, hvis du da ikke drar til en av øyene helt sør, som Kreta eller Rhodos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Florida blir jo en lang flytur da... Kanskje Marokko... Ghana er fint. Hva med Italia? Sicilia eller noe hadde jo vært bra.. Og jeg ville heller dratt til Hellas enn kanariøyene... Hmm... jeg vil reise....

men kanskje ikke i oktober... Ikke garantert badevær da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva med Tyrkia?

I disse fugleinfluensatider er ikke Tyrkia det mest fristende. Vi er fornoyede med det reisemaalet vi har funnet, det virker veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...