Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gud så mange sosialt tilbakestående mennesker det er her inne.. 

Folk som faktisk lurer på hvordan skifte sokker, hvor ofte en bør dusje, hva en skal kjøpe i gave til en som har bursdag. Hvor mye en skal gi i konfirmasjonsgave. Hva man skal gjøre hvis man er svett og skal i bursdag, hvor ofte folk klipper tåneglene sine, og hvor mange tørk man bruker når man driter..

kjeder folk seg? Har dere ikke noe liv? Eller lurer dere dirkete på det dere spør om? Tråden om vennskap tidligere i dag ble slettet. Ingen av dere ønsker venner, og trives alene.. men dere søker jo kontakt her inne for den minste lille flis.. så at dere trives alene vel..

Anonymkode: c5a46...c36

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gjerne det.

Anonymkode: 26599...4a2

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Tror mange kjeder seg, ja. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med deg da ts? Har du et liv iom at du følte trang til å skrive dette innlegget?

Anonymkode: e66b4...9c5

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Folk som faktisk lurer på hvordan skifte sokker, hvor ofte en bør dusje, hva en skal kjøpe i gave til en som har bursdag. Hvor mye en skal gi i konfirmasjonsgave. Hva man skal gjøre hvis man er svett og skal i bursdag, hvor ofte folk klipper tåneglene sine, og hvor mange tørk man bruker når man driter..

kjeder folk seg? Har dere ikke noe liv? Eller lurer dere dirkete på det dere spør om? Tråden om vennskap tidligere i dag ble slettet. Ingen av dere ønsker venner, og trives alene.. men dere søker jo kontakt her inne for den minste lille flis.. så at dere trives alene vel..

Hvis du irriterer deg over dette så foreslår jeg et besøk hos fastlegen. Helst denne uken..🚑

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Legg også merke til at i de rareste trådene er det svært sjelden trådstarter deltar selv.

Tror ikke det er genuine problemstillinger.

Anonymkode: 3150b...f68

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja folk er gjerne det

Anonymkode: ba568...fc4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes utrolig mange forskjellige folk, med ulik kognitiv fungering. Og ja, noen kjeder seg sikkert, mens andre lurer oppriktig på sånne ting. Du lurer jo selv også på noe som for meg er en selvfølge å vite ts, men jeg kaller jo ikke deg for sosialt tilbakestående av den grunn. Det er viktig å svare folk som lurer på diverse ting som for en selv er en selvfølge på en skikkelig måte, så de ikke føler seg dummere (om de oppriktig lurte på det de spurte om).

Anonymkode: f77cd...988

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det finnes utrolig mange forskjellige folk, med ulik kognitiv fungering. Og ja, noen kjeder seg sikkert, mens andre lurer oppriktig på sånne ting. Du lurer jo selv også på noe som for meg er en selvfølge å vite ts, men jeg kaller jo ikke deg for sosialt tilbakestående av den grunn. Det er viktig å svare folk som lurer på diverse ting som for en selv er en selvfølge på en skikkelig måte, så de ikke føler seg dummere (om de oppriktig lurte på det de spurte om).

Anonymkode: f77cd...988

Ting som er en selvfølge for andre, eller ting som folk må klare å tenke selv - da lurer jeg på om folk kjeder seg eller om det er ensomhet og trang til kontakt eller om det er kognitiv svikt.. så ja det lurer jeg oppriktig på? 
hvor mange ganger skal en tørke seg i rumpa f eks. Til og med barn gjør dette automatisk uten å bli opplært i det.

det er automatiske ting voksne mennesker lurer på 

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing, brukerangrep, latterliggjøring, spekulasjoner og svar til slettede innlegg.

Rhodiola, adm.

AnonymBruker
Skrevet
On 6/18/2023 at 9:24 PM, AnonymBruker said:

For å si det sånn. 

Jeg skjønner hvorfor det er krig i verden 

Anonymkode: 7e5c5...c26

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

nettopp derfor foretrekker jeg egentlig Diskusjon.no for langt mer opplyste debatter. 

kvinneguiden er stort sett bare søppel om rosa-bloggere, sutring og klaging på grunn av uføre, eller alle telle-trådene selvfølgelig. :nisse:  

Anonymkode: 368f6...89f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.6.2023 den 21.24):

Heller slik er de evindelige uføretrådene! Hvorfor ikke ha det litt gøy? Ja, vi kjeder oss, dette er en plass vi fordriver litt tid med lett underholdning. 

Anonymkode: 9811a...72b

• Liker 1
Skrevet

Jeg syntes det er fint det finnes en, eller flere, arena hvor man kan spørre og lure på alt mellom himmel og jord. Vi er alle forskjellige med ulik bakgrunn som preger hvem vi er og hvilket bakteppe man har for kunnskap og lærdom. Men det som undrer meg mest med KG og sosiale medier generelt, er at veldig mange ikke nødvendigvis ønsker råd og veiledning - de ønsker heller en bekreftelse på at de har rett. Muligheten for å være anonym gjør noe med debattklima som etter min mening, bidrar i stor grad til et stadig mer selvsentrert samfunn hvor raushet og omtanke må vike for selverklærte besserwissere som eier sannheten. Flere av dem som bruker sosiale medier for å uttrykke seg, mener jeg ikke ville tålt å debattere personlig, noe som er med på å forme ens moralske pekepinne på en usunn måte. Nåde den som tråkker feil! Og å reagere på om noen skulle lure på eller ikke vite hvordan man eksempelvis klipper tånegler eller hvor mye man gir i gave - bekrefter i stor grad min påstand. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Heller slik er de evindelige uføretrådene! Hvorfor ikke ha det litt gøy? Ja, vi kjeder oss, dette er en plass vi fordriver litt tid med lett underholdning. 

Anonymkode: 9811a...72b

Dette er jeg helt enig i - men reagerer faktisk mer på alle som biter på hver gang! Om ingen svarer eller kommenterer så dør de trådene ut - men alltid er det maaange som må påpeke «nok en uføretråd» osv.. 

Gjest Elooon
Skrevet

Joda har mye liv jeg, og husk de galne har det godt. Derfor jeg alltid er gal, men er mer gal/gæærn whatever folk kaller det for, utenfor nett enn her inne. Her er jeg rolig i forhold. Du skulle bare visst alt jeg/vi finner på.
Det er da bare bra at folk lurer på forskjellig her inne. Hvorfor skulle det plage meg eller andre? 

AnonymBruker skrev (På 18.6.2023 den 21.24):

hvor ofte folk klipper tåneglene sine,

Der minte du meg på noe. Jeg må klippe tåneglene mine i morgen. De er ikke lange, men liker å holde de korte og i orden. Vil ikke klore folk jeg ligger med. Jeg sover litt urolig. Derfor bra med korte tånegler. 

AnonymBruker
Skrevet

KG er vel et sted for mange å tulle og søke samtaler for de som ikke har evner, tid eller mulighet til å ha venner 🤷‍♀️ Syns vi som har det sånn skal få ha det slik i fred uten å bli kritisert for det. Det er en livstil å være AnonymBruker 😘

Anonymkode: e2dd1...a18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...