FlikkFlakk Skrevet 19. juni 2023 #41 Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er forskjellen? Man må vel uansett opp med telefonen og sjekke om man har noe annet planlagt. Anonymkode: 6695e...99b Min iPhone har ikke ukenummer, men kanskje jeg har feile innstillinger? Jeg må alltid Google ukenummer
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #42 Skrevet 19. juni 2023 FlikkFlakk skrev (12 minutter siden): Min iPhone har ikke ukenummer, men kanskje jeg har feile innstillinger? Jeg må alltid Google ukenummer Du har det ikke huka av på innstillinger. Det er lett å få til Anonymkode: aff6e...c26 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #43 Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Alle i hele verden har iphone🙄 skal jeg fortelle noe helt vanvittig? Det går an på android-telefoner også. Tenk det... Anonymkode: 8cee7...1b5 Det var en liten spøk altså. 95 % har jo iPhone virker det som😅 Anonymkode: ee5bb...26a 1
FlikkFlakk Skrevet 19. juni 2023 #44 Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du har det ikke huka av på innstillinger. Det er lett å få til Anonymkode: aff6e...c26 Tror jeg må sjekke innstillingene mine 😂👍 Ikke greit å være grønn på disse tekniske dingsene man er avhengig av 🙈
Sententia Skrevet 19. juni 2023 #45 Skrevet 19. juni 2023 Ukenummer ❤️ hilsen læreren PS. Jeg bruker ikke ukenummer i juli. Da er det totalt kaos.
Eva-Lena Skrevet 19. juni 2023 #46 Skrevet 19. juni 2023 Jeg forstår godt om noen sier Tirsdag i uke 12, det finner jeg på kalenderen på mobilen. Allikevel hvis noen sier at da ser vi på den saken i uke 43, så spør jeg hvilke datoer det er. Jeg liker beste å få feks Tirsdag 12 Oktober, da slipper jeg å lete. At kollegaen din ikke skjønner det er jo noe hun fort lærer om noen viser henne det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå