Gå til innhold

Uinteresserte menn på date

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke det finnes noe oppskrift som passer for alle. Hvis man leser alt av ekspertråd som finnes om hva man bør- og ikke bør gjøre, så er det nok så mye overlapp at det ikke finnes noen "trygge" eller "riktige" måter å kommunisere på, og ingenting som vil være riktig i hver situasjon.

Du på din side vil at mannen viser mer interesse for deg. Det er nok et helt legitimt ønske, det. Men andre kvinner vil gjerne føle at de blir rundspurt om alt og sitter mer i et intervju enn på en date. Andre igjen vil kanskje si at mannen ikke gav noen ting av seg selv. 

Noen kvinner vil kanskje sette pris på en mann som klarer å lede samtalen, har mye humor og viser frem positive egenskaper.

Det er heller ikke sikkert at man alltid helt vet hva man egentlig vil, og at det ikke alltid er mulig å sette ord på ting. Vi er vel alle forskjellige og det er vel derfor vi dater også, for å se at kjemi og kommunikasjon fungerer.

Anonymkode: 9ec34...352

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er aldri for sent å lære. Vet ikke om jeg behøver å føle meg truffet, men har merket meg hva damene sier her. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...