Gå til innhold

Blir så sulten av cardio!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har endelig klart å få inn de 150 anbefalte minuttene i uken, men jeg blir så sulten! Ble mett av 500 kcal før, nå spiser jeg lett 1000kcal og mer til et måltid. Er overvektig fra før og :( Er dette normalt? Noe som stabiliserer seg etterhvert? 

Anonymkode: c4d41...ab6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

150 minutter er veldig lite i løpet av en hel uke. Forbrenner kanskje 300 kcal. Ingen grunn til å bli mer sulten av det. Hva slags cardio snakker du om? Jeg blir sulten de dagene jeg løper 1 time og forbrenner 500 kcal. 

Anonymkode: e7ab6...f3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

150 minutter er veldig lite i løpet av en hel uke. Forbrenner kanskje 300 kcal. Ingen grunn til å bli mer sulten av det. Hva slags cardio snakker du om? Jeg blir sulten de dagene jeg løper 1 time og forbrenner 500 kcal. 

Nettopp. Svømming, gåing, løping, sykling. Fordelt utover uken, så ingen intense og lange økter. Trener styrke 4 ganger i uken, men det har jeg aldri blitt sulten av.

Anonymkode: c4d41...ab6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hvordan kan du i den ene setningen skrive at 150 min kardio kun brenner 300 kcal, for å så skrive at du forbrenner 500 kcal på en time løping? 

Anonymkode: 6427e...06d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg opplever det motsatte. Spesielt langkjøring, feks løpeturer på over 1 time gjør at jeg mister matlyst. 

Styrke kan jeg bli sulten av, som er bra fordi da trenger jeg mer mat. 

Trener du nok til å gå i minus selv om du spiser mer på treningsdagene?

Anonymkode: 2ee19...9a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hvordan kan du i den ene setningen skrive at 150 min kardio kun brenner 300 kcal, for å så skrive at du forbrenner 500 kcal på en time løping? 

Anonymkode: 6427e...06d

Mulig jeg misforsto, trodde personen gikk rolig tur i 150 min, men nå ser jeg jo at han/hun trener hardere. Uansett flott at du er i gang 👍Kanskje det med apetitten roer seg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...