AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #1 Del Skrevet 16. juni 2023 Jeg har endelig klart å få inn de 150 anbefalte minuttene i uken, men jeg blir så sulten! Ble mett av 500 kcal før, nå spiser jeg lett 1000kcal og mer til et måltid. Er overvektig fra før og Er dette normalt? Noe som stabiliserer seg etterhvert? Anonymkode: c4d41...ab6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #2 Del Skrevet 16. juni 2023 150 minutter er veldig lite i løpet av en hel uke. Forbrenner kanskje 300 kcal. Ingen grunn til å bli mer sulten av det. Hva slags cardio snakker du om? Jeg blir sulten de dagene jeg løper 1 time og forbrenner 500 kcal. Anonymkode: e7ab6...f3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #3 Del Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): 150 minutter er veldig lite i løpet av en hel uke. Forbrenner kanskje 300 kcal. Ingen grunn til å bli mer sulten av det. Hva slags cardio snakker du om? Jeg blir sulten de dagene jeg løper 1 time og forbrenner 500 kcal. Anonymkode: e7ab6...f3c Nettopp. Svømming, gåing, løping, sykling. Fordelt utover uken, så ingen intense og lange økter. Trener styrke 4 ganger i uken, men det har jeg aldri blitt sulten av. Anonymkode: c4d41...ab6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #4 Del Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): 150 minutter er veldig lite i løpet av en hel uke. Forbrenner kanskje 300 kcal. Ingen grunn til å bli mer sulten av det. Hva slags cardio snakker du om? Jeg blir sulten de dagene jeg løper 1 time og forbrenner 500 kcal. Anonymkode: e7ab6...f3c Hvordan kan du i den ene setningen skrive at 150 min kardio kun brenner 300 kcal, for å så skrive at du forbrenner 500 kcal på en time løping? Anonymkode: 6427e...06d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #5 Del Skrevet 17. juni 2023 Jeg opplever det motsatte. Spesielt langkjøring, feks løpeturer på over 1 time gjør at jeg mister matlyst. Styrke kan jeg bli sulten av, som er bra fordi da trenger jeg mer mat. Trener du nok til å gå i minus selv om du spiser mer på treningsdagene? Anonymkode: 2ee19...9a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #6 Del Skrevet 18. juni 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvordan kan du i den ene setningen skrive at 150 min kardio kun brenner 300 kcal, for å så skrive at du forbrenner 500 kcal på en time løping? Anonymkode: 6427e...06d Mulig jeg misforsto, trodde personen gikk rolig tur i 150 min, men nå ser jeg jo at han/hun trener hardere. Uansett flott at du er i gang 👍Kanskje det med apetitten roer seg? Anonymkode: e7ab6...f3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå