Gjest Ananas Skrevet 10. januar 2006 #1 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Jeg fascineres av hvor opptatt mange som poster her på kg er av å skulle være normal. Det å skulle skille seg ut i en slik grad at man er unormal er noe mange synes å oppfatte som aldeles forferdelig. Her er en gammel tråd jeg starta om emnet. Nå skal jeg lage en tråd der jeg samler opp alle postene som handler om akkurat dette "Singel, er dette normalt???" "Trekant/mangekant, hvor normalt er det i et forhold?" Flere kommer! Endret 10. januar 2006 av Ananas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 10. januar 2006 #2 Del Skrevet 10. januar 2006 Bra tiltak. Jeg er enig. Det er virkelig mye rart folk lurer på om er normalt. Spiller det noen rolle om det er normalt å spise paprika på salami eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 10. januar 2006 #3 Del Skrevet 10. januar 2006 Her er en link? Og en til? Det kryr av slike linker her på KG? Er det normalt?? Fortsett og lete, du. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå