Gjest anonym nå Skrevet 6. januar 2006 #1 Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg og samboeren min tenner veldig på dette. Men da bare med andre gutter. Han tenner veldig på å se meg bli "tatt'" av en annen og fabntaserer om å se meg med flere. Vi har ved flere anledninger hatt trekant og jeg lurer på, er dette en normal greie i forhold eller er vi bare veldig frisinnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gamle gode 10na Skrevet 6. januar 2006 #2 Del Skrevet 6. januar 2006 For det første: Hvorfor er alle "anonym nå" når slike spørsmål stilles? For det andre: Ja, det er HELT unormalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym nå Skrevet 6. januar 2006 #3 Del Skrevet 6. januar 2006 det er fordi jeg har mange perdonlige vennerr her inne som jeg helst ikke vil dele mine seksualopplevelser med. Jeg har også familie som er her inne og som kjenner brukernavnet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gamle gode 10na Skrevet 6. januar 2006 #4 Del Skrevet 6. januar 2006 So? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2006 #5 Del Skrevet 6. januar 2006 HALLO det er IKKE normalt i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2324 Skrevet 6. januar 2006 #6 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Jeg skjønner gost at du logger deg ut når du stiller et slikt spørsmål. Jeg ville gjort det samme.. Jeg tror ikke det er vanlig, men heller ikke veldig unormalt. I hvertfall er fantasien, en av de aller vanligste vil jeg tro.. Uansett, at dere har funnet noe dere begge har glede av, er jo bare kjempefint.. Endret 6. januar 2006 av Milah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olav Skrevet 6. januar 2006 #7 Del Skrevet 6. januar 2006 Ja, det er nok mange flere enn man tror som har, eller har hatt, trekant eller sex med et annet par. Men det er såpass privat og intimt at man snakker ikke med sine nærmeste venner om det. Vi er et par som har hatt mye spenning og glede med trekantopplevelser, der den tredje i blant har vært en kvinne, og iblant en mann. Forholdet oss to mellom er forøvrig sterkt som betong. Det tror jeg er en betingelse for at man i blant kan ta med andre i sitt sexliv. Jeg har det slik som deg, tenner VELDIG på at hun har sex med en annen mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olav Skrevet 6. januar 2006 #8 Del Skrevet 6. januar 2006 Mente selvfølgelig som samboeren din, ikke som deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2006 #9 Del Skrevet 7. januar 2006 Jeg tror ikke det er så vanlig som enkelte skal ha det til. Så lenge det fungerer for dere så er det jo bra. Noen er flinkere til å skille ren sex og det å elske enn det andre er. jeg er en av de andre.... Jeg MÅ ha følelser for den jeg har sex med. Merkelig siden jeg tidligere "feide" over "halve" byn,-uten følelser innvolvert. Men nå er det bare min mann som gjelder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diktern Skrevet 7. januar 2006 #10 Del Skrevet 7. januar 2006 Jeg trur ikke det er så vanlig i forhold. Ofte kan det være vanskelig mht følelser, sjalusi osv. Men hvis dere begge (alle) liker det, så er det vel ikke noe problem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ananas Skrevet 7. januar 2006 #11 Del Skrevet 7. januar 2006 Jeg undrer meg stadig over denne trangen mange har til å sammenligne seg med det "normale". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Monica_* Skrevet 7. januar 2006 #12 Del Skrevet 7. januar 2006 Misunner dere par som har opplevd trekant, det er min største drøm noensinne å gjøre det med to menn. Har fantasert om dette i mange år, kjæresten min vil kun prøve det ut med meg og en annen jente, mens jeg vil selvsagt prøve det ut med to menn. Det bare blir med tanken, vi er redde for at det vil ødelegge vårt forhold. Skulle ønske min kjæreste tente på at jeg ble tatt av en annen mann..hmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. januar 2006 #13 Del Skrevet 7. januar 2006 Det er ikke naturlig i vår forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 8. januar 2006 #14 Del Skrevet 8. januar 2006 Ikke normalt i mitt forhold. Tror noen tanker gjør seg best i hodet, men bare å sette i gang for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 8. januar 2006 #15 Del Skrevet 8. januar 2006 Jeg forstår også at du ikke ønsker å brette ut seksuallivet ditt for venner og familie. Til spørsmålet ditt. I følge nasjonalt folkehelseinstitutt, har 1 av 10 hatt gruppesex én eller flere ganger. Så veldig unormalt er det nok ikke. Du kan lese om det i denne artikkelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pecado Skrevet 8. januar 2006 #16 Del Skrevet 8. januar 2006 Men hva er definert som normalsex i ett forhold? Det som er normalt for noen kan være veldig unormalt for andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 8. januar 2006 #17 Del Skrevet 8. januar 2006 Misunner dere par som har opplevd trekant, det er min største drøm noensinne å gjøre det med to menn. Har fantasert om dette i mange år, kjæresten min vil kun prøve det ut med meg og en annen jente, mens jeg vil selvsagt prøve det ut med to menn. Det bare blir med tanken, vi er redde for at det vil ødelegge vårt forhold. Skulle ønske min kjæreste tente på at jeg ble tatt av en annen mann..hmm ← Jeg hadde også drømt om det lenge. Hadde prøvd det et par ganger med to kompiser mens jeg var singel, men hadde virkelig aldri trodd jeg skulle få meg en kjæreste som ville være med på det. Det mest spennende med det var at det var han som kom med forslaget-. Først trodde jeg han skulle teste meg og jeg sa derfor nei, men da de sto i døra begge to og spurte helt alvorlig om jjeg ville, da var det ingen vei tilbake for meg;) Det er helt fantastisk, virkelig! Håper du får prøve det en gang, men aldri, ALDRI gjør det dersom din parter går med på det under tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2006 #18 Del Skrevet 8. januar 2006 Tror noen tanker gjør seg best i hodet ← Tanker/Fantasier som stadig vender tilbake, tror jeg nok at man før eller senere vil realisere, dersom det er lovlig, og lar seg gjøre i virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2006 #19 Del Skrevet 8. januar 2006 De fleste driver vel ikke med denslags, men det er jo fint at noen par kan gjøre det og likevel ha et bra forhold. Det er ikke noe for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noorgie Skrevet 8. januar 2006 #20 Del Skrevet 8. januar 2006 De fleste driver vel ikke med denslags, men det er jo fint at noen par kan gjøre det og likevel ha et bra forhold. Det er ikke noe for meg ← Hmm, hvem er "de fleste"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå