Gå til innhold

Love and Death på HBO - Candy Montgomery


Nutz

Anbefalte innlegg

Er på episode 6 nå og har begynt å google litt nå. Hva tenker dere? Overlagt eller selvforsvar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Er det den serien med Elizabeth Olsen skal jeg se den. Tenker automatisk at det å hugge noen 41 ganger med øks, 28 av dem mot hodet, er ikke noe de fleste ville gjort i selvforsvar😬 herregud, det er tross alt en øks hun hadde, det er ganske makabert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/27/2023 at 2:52 PM, miss spjåk said:

Er det den serien med Elizabeth Olsen skal jeg se den. Tenker automatisk at det å hugge noen 41 ganger med øks, 28 av dem mot hodet, er ikke noe de fleste ville gjort i selvforsvar😬 herregud, det er tross alt en øks hun hadde, det er ganske makabert. 

Ekstremt er ordet. Jeg tenker at om en øks sitter fast i skallen på noen så er det over, du trenger ikke rikke den ut og fortsette med mindre du er John Wick. Mange av huggene var påført etter hennes død.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hva skulle hun oppnå ved å drepe? Dersom det var planlagt, hvorfor hadde hun ikke med eget våpen? Og hvorfor ikke skjule spor? Jeg velger å tro det var i selvforsvar. Antall hugg sier ingenting om hvor mye man ønsker å drepe, men tyder heller på at situasjonen var kaotisk og lite kontrollerbar. Det er også mulig Candy ikke var helt psykisk frisk i utgangspunktet. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...