Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på episode 6 nå og har begynt å google litt nå. Hva tenker dere? Overlagt eller selvforsvar?

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det den serien med Elizabeth Olsen skal jeg se den. Tenker automatisk at det å hugge noen 41 ganger med øks, 28 av dem mot hodet, er ikke noe de fleste ville gjort i selvforsvar😬 herregud, det er tross alt en øks hun hadde, det er ganske makabert. 

Skrevet
On 6/27/2023 at 2:52 PM, miss spjåk said:

Er det den serien med Elizabeth Olsen skal jeg se den. Tenker automatisk at det å hugge noen 41 ganger med øks, 28 av dem mot hodet, er ikke noe de fleste ville gjort i selvforsvar😬 herregud, det er tross alt en øks hun hadde, det er ganske makabert. 

Ekstremt er ordet. Jeg tenker at om en øks sitter fast i skallen på noen så er det over, du trenger ikke rikke den ut og fortsette med mindre du er John Wick. Mange av huggene var påført etter hennes død.

• 3 uker senere...
Skrevet

Hva skulle hun oppnå ved å drepe? Dersom det var planlagt, hvorfor hadde hun ikke med eget våpen? Og hvorfor ikke skjule spor? Jeg velger å tro det var i selvforsvar. Antall hugg sier ingenting om hvor mye man ønsker å drepe, men tyder heller på at situasjonen var kaotisk og lite kontrollerbar. Det er også mulig Candy ikke var helt psykisk frisk i utgangspunktet. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...