Litjtuppa Skrevet 10. januar 2006 #1 Skrevet 10. januar 2006 Alle forslag mottas med takk..tiara? Slør eller ikke, i tilfelle tyll eller chiffong, langt eller kort? Perler eller strass i smykkene, gull eller sølv? Fargene i buketten blir grønt, hvitt og litt rosa. Har mørkt langt litt krøllete hår, skal sette det opp i en litt løs, romantisk/røff frisyre slik at litt av håret henger ned.. Noen som har synspunkter? Her er kjolen: http://www.maggiesottero.com/catalog/window.php?147
Kvist Skrevet 10. januar 2006 #3 Skrevet 10. januar 2006 Hvilken farge har du kjolen i? Hvis du har helt hvit ville jeg ha valgt strassmykker og sølvfarget, mens til f.eks champagne hadde jeg valgt perler og gullfarget. Kanskje en liten tiara? Selv syns jeg det er finest uten slør når man har hår hengende nedover... Hun på bildet har jo ikke alt håret helt opp, og hun er jo nydelig uten slør.
Chiquita Skrevet 10. januar 2006 #4 Skrevet 10. januar 2006 Hva har DU lyst til å ha da? Ta det som du har lyst til du, og ikke tenk så mye på hva andre mener
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2006 #5 Skrevet 10. januar 2006 Jeg hadde ville hatt tyllslør og kanskje noe over skuldrene hvis det blir kjølig.
Litjtuppa Skrevet 10. januar 2006 Forfatter #6 Skrevet 10. januar 2006 Kjolen er i ivory, så mer hvit enn champagnefarget ja.. JEG ser f.eks for meg en liten diskre, elegant tiara i sølv med strass. Vil egentlig ha slør til, selv om det kanskje er finest uten med den frisyren jeg skal ha. Men jeg har alltid drømt om å ha full pakke med slør og greier, så jeg tror nok jeg må ha det.. Har et fint strasshjerte-smykke som jeg fikk av han som kan bli stilig til, men syns også det er fint med perler da det er perler i borderinga på kjolen..vanskelig det her.. :klø: Er også usikker på om jeg evt skal ha en sånn lav tiara, med form som en hårbøyle, eller en med mer krone-form som er litt spissere på midten hvis dere skjønner hva jeg mener Klart jeg kommer til å bruke det jeg synes er finest, men kjekt å høre andre forslag da jeg er litt usikker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå