Gå til innhold

Singel


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har vært ca singel i ca et år nå ( vært innvolvert med noen men ikke no seriøst) og like før jul så hadde jeg en skikkelig "desperat" periode hvor jeg følte at jeg "måtte" få meg en fyr..Plutselig forsvant den følelsen..Det var veldig rart..

I over en mnd nå så har jeg nesten ikke ofra menn noen tanker i det hele tatt, gidder ikke gå på byen, fantaserer ikke om noen drømmeprins som kommer ridene på hest..Alt håpet mitt er borte men jeg er ikke negativ..Føler meg bare veeeldig nøytral. Føles som om ikke jeg føler noenting akkurat nå...Hva er det som skjer?? Er det jeg som har innfunnet meg med singellivet? Noen som kjenner seg igjen?

Må legge til at jeg i fjor var koblet med endel menn og datet endel...kan dette ha noe med saken at jeg er litt lei? Har blitt endel såra også av noen av dem...er det underbevisstheten min som sier at jeg må bare gi opp? at jeg ikke er noe kjæreste tema??? Skjønner ingenting jeg.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde det også slik, og plutselig, da jeg hadde resignert, dukket Mr. Right opp. Vi fikk raskt en avslappet tone, sikkert mye fordi jeg følte jeg ikke hadde noe å tape. :)

Kos deg med følelsen, og ta hver dag som den kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo date litt og se deg om selv om du ikke er drevet av følelsesmessig desperasjon. Det går an det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo date litt og se deg om selv om du ikke er drevet av følelsesmessig desperasjon. Det går an det også.

Joda men saken er at jeg eier ikke lyst! Ikke at jeg føler jeg må være følelsesmessig desperat for å gjøre no slikt men en viss intresse bør man vel ha..saken er at jeg føler NULL. Og lurte på om det var vanlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop
Joda men saken er at jeg eier ikke lyst! Ikke at jeg føler jeg må være følelsesmessig desperat for å gjøre no slikt men en viss intresse bør man vel ha..saken er at jeg føler NULL. Og lurte på om det var vanlig...

Høres ut som om du beklager deg over ikke lenger å ha tannpine. :ler:

Slapp av, det går nok over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du! vet du hva? synes du skal nyte det, må være utrolig deilig! Du har ingenting å være beskymret over, kanskje du bare trenger litt ro og tid til deg selv? finne ut hva DU vil her i livet og hva slags forhold du vil ha.. :) og du er faktisk IKKE et null, fordi du ikke vil løpe etter gutta :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som om du beklager deg over ikke lenger å ha tannpine.  :ler:

Slapp av, det går nok over.

Hehe, jeg skjønner det kan virke litt rart...men det er jo derfor jeg spør også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda men saken er at jeg eier ikke lyst! Ikke at jeg føler jeg må være følelsesmessig desperat for å gjøre no slikt men en viss intresse bør man vel ha..saken er at jeg føler NULL. Og lurte på om det var vanlig...

Jeg skjønner akkurat hvordan du har det.

Å føle NULL er skremmende. Likegyldighet føles slettes ikke bra ut!

Men, det går over kan du trøste deg med.

Jeg har det slik i perioder, når jeg er lei menn og maset med dating.

Bare dropp datingen en stund du og forsøk å gjøre andre ting du liker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler også null. Hos meg har det vart i ett og et halvt år. Men jeg har fått tid til så mye annet! Har lest MANGE bøker, har brukt mer tid på jobben og høstet frukter for det, oppdager så mye nytt på kulturfronten som jeg sikkert ikke har hatt overskudd til hvis en stor del av meg hadde vært opptatt med en fyr, eller forelskelse.

Jeg håper det varer litt til, jeg føler at jeg oppdager verden mer og mer, og det er så mye spennende som skjer at det er helt greit å være alene.

Lurer på om det er noe i det at mange store tenkere levde/lever i nærmest sølibat, og at de bruker den seksuelle energien, og ikke minst all tiden sin, til andre ting som gagner verden, litteraturen, kunsten og vitenskapen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du endelig har slått deg til ro med at det er greit å være singel? Skjønt at du er super selv uten en kjæreste? At livet ditt er akkurat så perfekt som du gjør det til, ikke så perfekt som det kan bli?

Nyt følelsen. Man blir fort nok desperat igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Gjest_Alma_*

Jeg tror at du har blitt så såra at du muligens har gått inn i et følelsesmessig vakum. Rett og slett fordi du ikke tar sjansen på å bli knust igjen. Du har det sikkert best med å være alene en stund. Et år singel med litt mislykka dating er ikke unormalt må du huske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...