Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt kontakt med en gutt, og så møttes vi første gang på en fest med felles bekjente. Det var hyggelig, vi snakket hele kvelden, danset og kysset etter hvert. Alt var egentlig fint, men det ble sent og begge drakk litt, og så endte vi med å bli over der, på en sovesofa. Vi hadde ikke sex, men vi sov med bare undertøy på nedentil og det ble litt klining og klåing før vi sluknet. Pleier ikke å gjøre sånt. Om morgenen hadde han hånden på rumpa mi og stå mot magen min. Jeg var stresset og flau over alt, hadde bare på string og jeg syntes alt hadde gått for langt og for fort. Skyldfølelse fordi jeg var kåt og tror jeg likte ham for godt. Dette var søndag morgen. Han har tekstet og sendt snap flere ganger, men jeg er dritflau. Vet ikke hva jeg skal svare. 

Anonymkode: 7c8e5...068

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ok

Anonymkode: 3e015...19d

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel, liker du han eller ikke? 

Om du føler at ting gikk litt for fort frem, men likevel ønsker å holde kontakten med han, kan du fortelle han at du ønsker å bli bedre kjent med han, men at du synes det ble litt mye i helga og at du gjerne vil ta ting i et saktere tempo. 

Ønsker du ikke å fortsette med ham, sender du ham en melding og takker for en trivelig kveld, men at du ikke ønsker å fortsette kontakten. 

Ting skjer når man inntar alkohol. Man mister hemninger og gjør ting man vanligvis ikke ville gjort edru. Det er ikke verdens undergang. Du sier dere hadde en trivelig kveld, og det er jo kjempefint. 

Anonymkode: df4c3...871

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Skyldfølelse fordi jeg var kåt og tror jeg likte ham for godt.

Jesus tilgir alle.

Anonymkode: 373a3...bc5

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Men hva var det som var tragisk med dette? At dere ikke hadde samleie?

Anonymkode: 983fd...579

• Liker 3
  • Nyttig 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Flau over hva? Du bare gjorde det du ville og du likte han . Ingenting å være flau over. Svar han da ;) Kan hende han er interessert og vil møte deg igjen. Hvem vet, kanskje han er en real og fin kar ❤️ 

AnonymBruker
Skrevet

Det er da ingen ting å være flau over? Du likte han, han likte deg, det er da verdens beste utgangspunkt. Dere hadde jo ikke sex heller. Og om dere hadde hatt det så er det heller ingen undergang. Send han en melding du, og si evt at du er litt flau over at det gikk så lengt første gang (hvis det er det du er flau over), men at du gjerne vil bli bedre kjent med han i et litt roligere tempo, eller noe sånt.

Anonymkode: 86ee3...396

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vær glad det er gjensidig. Han kunne ha avvist deg fullstendig nå, og dét gjør han jo ikke.

Hvorfor avviser du ham, vil du at han skal bli flau for hendelsen og hvordan han var søndag morgen? 

Anonymkode: 0a171...7b1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, fy flate, dette var tragiske greier.🙄

Tror du trenger litt perspektiv i livet, gitt!

Anonymkode: e1d9e...4ea

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres jo veldig koselig ut spør du meg. Ikke noe tragisk her vel? 

Om du syns det gikk for fort så bare sørger du for å møtes på offentlig sted neste gang f eks spille bowling eller gå tur, ikke dra hjem til noen. Og om du ikke er interessert i han på den måten så bare svarer du han "Hei sorry for å gitt deg blandede signaler kanskje, men jeg møter en annen jeg liker godt så blir feil å fortsette å ha kontakt med deg da. Ønsker deg alt det beste :)" 

Anonymkode: 9e2dc...685

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg har hatt kontakt med en gutt, og så møttes vi første gang på en fest med felles bekjente. Det var hyggelig, vi snakket hele kvelden, danset og kysset etter hvert. Alt var egentlig fint, men det ble sent og begge drakk litt, og så endte vi med å bli over der, på en sovesofa. Vi hadde ikke sex, men vi sov med bare undertøy på nedentil og det ble litt klining og klåing før vi sluknet. Pleier ikke å gjøre sånt. Om morgenen hadde han hånden på rumpa mi og stå mot magen min. Jeg var stresset og flau over alt, hadde bare på string og jeg syntes alt hadde gått for langt og for fort. Skyldfølelse fordi jeg var kåt og tror jeg likte ham for godt. Dette var søndag morgen. Han har tekstet og sendt snap flere ganger, men jeg er dritflau. Vet ikke hva jeg skal svare. 

Hva er tragisk?

Anonymkode: 46830...173

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva er feil med dette? Høres jo ut som en perfekt kveld.

Anonymkode: 66687...1c9

• Liker 1
Skrevet

Ser ingenting tragisk med dette. Heller motsatt - en fin opplevelse og en fyr som ikke tvang seg på deg. DET hadde vært tragisk..

og ikke kjenn på skyld over at du hadde lyst på han da :)  det å føle lyst er helt naturlig, og egentlig bare deilig :) 

svar han, og se hva som skjer videre. Som de over her har nevnt, si at du vil ta ting i et rolig tempo og så går det seg til.  Men ikke kast bort en mulighet fordi du er litt flau nå. Go for it! :)

Skrevet

Høres jo ut som en koselig date, og at dere begge likte hverandre. Skjønner ikke problemet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.6.2023 den 8.28):

Hvor gammel er du? 

Anonymkode: a7711...abf

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...