Gå til innhold

Puppemannen..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Høres deilig ut. Jeg blir veldig kåt og våt av mye lek med puppene. Da blir det ekstra deilig å knulle. 30 minutter er lenge da, men du kunne vel gjort noe for å avbryte seansen. Etter 10 minutter ville jeg bare reist meg og sagt "NÅ er det nok, nå vil jeg leke med deg også" 😅

Anonymkode: 16f5e...16c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Høres deilig ut. Jeg blir veldig kåt og våt av mye lek med puppene. Da blir det ekstra deilig å knulle. 30 minutter er lenge da, men du kunne vel gjort noe for å avbryte seansen. Etter 10 minutter ville jeg bare reist meg og sagt "NÅ er det nok, nå vil jeg leke med deg også" 😅

Anonymkode: 16f5e...16c

Det var deilig å ri på kukken hans etter han var ferdig. Men koste meg med suging av ballene en god stund først. En skikkelig tykk hard kuk med deilige barberte baller. Blir mer puppekos heretter. Han spurte om han kunne få suge på pupper mine hver dag etter jobb, haha helt vill.

Anonymkode: d9217...7d5

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (14 timer siden):

Hvorfor sa du ingenting?

"Uredd nok til å ha sex med en random dude, men for blyg til å si i fra?"

Her er det noe som ikke stemmer🤭

På samme måte som dine historier. 

Anonymkode: e5bd1...dc4

AnonymBruker
Skrevet

Kjedelig  være jomfru

Anonymkode: 65859...66d

AnonymBruker
Skrevet

For en tråd...

Det er helt vanlig at noen damer har store naturlige pupper, og det er like naturlig at en del menn liker sånne pupper og gjerne leker med dem om de får lov.

Hva var spørsmålet egentlig?

"Puppemannen" høres forresten ut som en shady fyr i samme liga som Lommemannen. Hvem er han egentlig? En fyr som hopper ut av buskene og griper tak i puppene på intetanende damer? Eller kanskje en fyr med damepupper (eller man boobs) som går med kåpe og flekker frem puppene når folk minst venter det?

Anonymkode: aba7b...c4b

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

På samme måte som dine historier. 

Jeg skjønner at mine historier kan virke lite troverdige, til noen få som ikke har opplevd noe selv.. jeg ser den..

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Han er vel glad i fleskepupper da. 

Men det ser jeg jo hvor inspirert du er av seksualitet, og henter inspirasjonen fra.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.6.2023 den 20.01):

Avtalte sex date med en fyr, vi var på hotel. Vi avtalte på forhånd hva vi skulle gjøre, så ble det kanskje litt for mye for meg. Han var klart veldig kåt på mine store naturlige pupper, greit nok. Men han brukte utrolig lang tid på å kose med de 🙄 Er dette normalt? Jeg lå på rygg naken, han lå over meg og holdt puppene sammen mens han sugde på niplene mine om hverandre i sånn 30 minutter …. Har noen vært borti lignende menn? 😂 Vi hadde sex og det var veldig deilig. Men så puppegal? Fant dessverre ut at han var gift. Vurderer å filme neste gang å avsløre han. Men det er vel ikke lov. Haha

Han hadde ståpikk med en gang han så meg ( puppene mine ) var vel de han var ute etter.

Anonymkode: d9217...7d5

Lengtet vel etter mammas pupper da......... 🙂

Anonymkode: 93121...1c3

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (13 timer siden):

Jeg skjønner at mine historier kan virke lite troverdige, til noen få som ikke har opplevd noe selv.. jeg ser den..

Men det ser jeg jo hvor inspirert du er av seksualitet, og henter inspirasjonen fra.

Ja, det er nok bare du som har opplevd ting 🙄

AnonymBruker
Skrevet

Ser at få svarer på spørsmålet ditt! 😂

30 minutter var lenge ja! Så lenge har jeg aldri opplevd, og jeg har også store naturlige pupper. 

Innbiller meg at han har en partner med små pupper og har drømt om store i lang tid. Så nå når hans fantasier endelig går i oppfyllelse, vil han fylle på kvota si med puppekos! 😅 Litt som et ekorn som samler opp kilovis med nøtter, før vintern kommer 😂

Anonymkode: 95ef1...e15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...