Gå til innhold

Hva ER det men tindermennene?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Dere må jo matche med noen veldig rare menn dere som stadig opplever sånne meldinger/utsagn.... 

Anonymkode: e9f2e...72e

Denne er en gjenganger og egentlig en toxic ting å si. Underforstått: Det er din egen feil hvis du støter på menn på nett som behandler deg dårlig. 

Anonymkode: b7e00...df1

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er så rart at noen menn er helt stille etter match. Venter de at dama skal ta kontakt først? 

Anonymkode: 15f9d...8a8

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Denne er en gjenganger og egentlig en toxic ting å si. Underforstått: Det er din egen feil hvis du støter på menn på nett som behandler deg dårlig. 

Toxic? 

Tror du det du sier får økt vekt hvis du viser at du kan noen engelske gloser?

Det har nok dessverre motsatt effekt. 

Anonymkode: a268b...0ab

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er du selv du kan gjøre noe med. Selvsagt kan man ha uflaks, men hvis hver bidige mann (eller kvinne) du har noe på gang med er sprø, ond eller manipulerende, er det kanskje på tide å prøve å se litt på hva slags type mennesker det er man velger å date.

Anonymkode: 3dc16...203

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Igjen hører jeg historier som før meg til å skjønne hvorfor tinder er lett når det er sånne menn jeg konkurrerer mot 🙈😅

Anonymkode: 0641e...ecb

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.6.2023 den 18.58):

Normale, seriøse, voksne mennesker er ikke på Tinder - en app designet for et raskt knull, 18-åringer som liker å sveipe med fingeren, eller 45-åringer av begge kjønn som mentalt sett er i tenårene.

Så hva er det man egentlig klager på; det er like stor sannsynlighet å finne et normalt menneske på Tinder som i en psykiatrisk institusjon.

Anonymkode: a2f8b...944

Det er sikkert noen pleiere og sånn på psykiatrisk....

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.6.2023 den 23.25):

Jeg traff kjæresten min på Tinder for to år sida. Verdens mest seriøse og ordentlige mann, og vi er forlova og bor sammen nå. Han er mannen jeg skal bli gammel med.

Anonymkode: d632d...dc6

Han er sikkert utro. 

Anonymkode: 52114...6ee

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.6.2023 den 17.43):

Nesten så jeg får mindre og mindre tro på mennene jeg matcher for hver match jeg får...  Det er synd. For det er helt sikkert veldig bra menn der og, men man skal jammen innom mye frosker først...  

Når du møter på slike menn så sier det meg 2 ting:
1. Dette er kjekke menn som er vant til å få damer 
2. Du dater kun kjekke menn (som også kan være penere en deg på utseende skalaen, da den er skjevfordelt fordel kvinnene pga mange flere menn på dating sider vs kvinner).

Anonymkode: f0f23...465

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...