Gå til innhold

Kåt når jeg er redd

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det normalt å bli kåt når man skal noe man er redd for? Og hvorfor føles det som om jeg blir midlertidig manisk? Jeg skulle ønske det kunne stoppe. Jeg visste ikke hvilken kanal dette skulle i. Siden jeg det har med lyst å gjøre så valgte jeg denne  

Anonymkode: f8b74...e57

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Blir du kåt av all slags frykt?

Anonymkode: 532f8...428

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Blir du kåt av all slags frykt?

Anonymkode: 532f8...428

Nei. Det skal litt til. Men jeg er ikke redd for så mye 

AnonymBruker
Skrevet

Adrenalin og høy puls. Kan merke det samme selv, eller ved høy irritasjon.

Anonymkode: 2f90c...4cb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om jeg var kjæresten din ville jeg satt på grøssere døgnet rundt..

Anonymkode: 4b087...1cc

• Nyttig 1
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det normalt å bli kåt når man skal noe man er redd for? Og hvorfor føles det som om jeg blir midlertidig manisk? Jeg skulle ønske det kunne stoppe. Jeg visste ikke hvilken kanal dette skulle i. Siden jeg det har med lyst å gjøre så valgte jeg denne  

Kjenner meg ikke igjen i den, men jeg blir ofte ekstra kåt når jeg er veldig trett - eller syk. Som om kroppen da ikke lenger orker sublimere seksualenergien og rette den mot nyttigere ting. 

Skrevet

BØ!!  😉😉

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Merker du at du blir kåt i øyeblikket når du er redd eller er det at du blir kått rett etterpå? For det kan enklere forklares, ikke uvanlig om noen har vært i en nær døden situasjon kommer hjem og det første de gjør hvis de kom ut av situasjonen uskaddet er å ha sex. Eller føler trang til å ha sex etter det har vært et dødsfall. Det trigger overlevelses mekanismen blandet med en trang til å få adrenalinet til å gå ned i kroppen ved å regulere det med dopamin. 

Anonymkode: 01889...3b9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir ofte kåt når jeg må på do å tisse… fordi blæren da presser på noen ømme punkter som gjør meg kåt. 
Så det hender jeg må på do på jobb og ta meg en kjapp onanering.. ingen merker det heldigvis😅 🤷🏼‍♀️ 

Anonymkode: 799ba...194

AnonymBruker
Skrevet

Du søker beskyttelse når du er redd. Og beskyttelse får du fra menn. Og for å få den beskyttelsen gir du sex i bytte.

Anonymkode: e8e42...771

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det kan være ganske vanlig. Selv merker jeg ofte kraftigere orgasme hvis den kombineres med små fryktelementer. Det er ikke alltid like lett å kombinere inn, men når det funker så er det ganske deilig!

Anonymkode: 622d4...9db

AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Du søker beskyttelse når du er redd. Og beskyttelse får du fra menn. Og for å få den beskyttelsen gir du sex i bytte.

Anonymkode: e8e42...771

Det er nok en veldig normal reaksjon hos kvinner. Ikke mens de har behov for å flykte, men etterpå. Eller om det er en frykt som drar ut i tid og de søker beskyttelse. Har opplevd det mønsteret hos kvinner selv, kanskje også uten at de selv ser mønsteret.

Anonymkode: 3a275...2f7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Er det normalt å bli kåt når man skal noe man er redd for? 

Ja, det er pga adrenalinet. 

Anonymkode: d377c...49d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.6.2023 den 17.26):

Har det på samme måte selv..........men aner ikke hvorfor det føles sånn 😮

Anonymkode: db67d...09a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...