Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Startet med hjemkjøring av mat under pandemi, og har fortsatt å gjøre det. Tipp topp å få ukeshandel på døren.

Det jeg synes er sært er at Meny leverer meg varer som er merket med ”kort holdbarhet“ da er det gjerne 1-2 dager før utløp. Dette kan være alt fra melk, kjøtt og pålegg. Jeg betaler fullpris for varen, og det fremkommer på ingen måte at den straks skal gå ut på dato når jeg bestiller. Har begynt å spesifisere at jeg vil ha varer med god dato, likevel fikk jeg denne uken en kjøttdeig som går ut i morgen. Er det innenfor?

Anonymkode: 9d648...253

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det kan du klage på.

Anonymkode: eab16...2fa

AnonymBruker
Skrevet

Dette må du ta opp med din loka Meny evt ringe netthandel kundeservice.
Men nei, det skal ikke være slik.
Vi plukker ALLTID varer med lang holdbarhet, evt henter varer i en annen Meny med lengre om vi har kort.

Hvilken Meny bruker du?

hilsen ansatt!

Anonymkode: c8501...4b1

AnonymBruker
Skrevet

Har flere ganger fått varer som faktisk har gått ut på dato, men da har jeg sendt bilde  og fått tilbake pengene.

Synes det er helt supert at varer med kort holdbarhet selges- men da til redusert pris. 

Dette er en meny i Bergen

Anonymkode: 9d648...253

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette må du ta opp med din loka Meny evt ringe netthandel kundeservice.
Men nei, det skal ikke være slik.
Vi plukker ALLTID varer med lang holdbarhet, evt henter varer i en annen Meny med lengre om vi har kort.

Hvilken Meny bruker du?

hilsen ansatt!

Anonymkode: c8501...4b1

Du trenger ikke ta det opp med lokal Mney-butikk. Bare trykk på reklamasjonsknappen i appen, så mener jeg å huske at kort holdbarhet er et av valgene du får når du reklamerer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...