AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #1 Skrevet 13. juni 2023 Lurer på om folk flest ser på nyheter hver dag, så spør dere her inne. Det er selvsagt viktig å holde seg oppdatert, men jeg kan likevel droppe nyhetssendinger både titt og ofte, da jeg ikke orker å følge med på all elendighet hver eneste dag. Er det flere som meg? Anonymkode: ba754...785
Nowayback Skrevet 13. juni 2023 #2 Skrevet 13. juni 2023 (endret) Nei. Noe får man automatisk med seg fra nettet, men sjelden jeg klikker inn på en artikkel der heller. Hva som skjer i verden angår meg i fint liten grad. Endret 13. juni 2023 av DelvisPresley
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #4 Skrevet 13. juni 2023 Hører nyheter på radio, leser aviser, papir og nett, og får med meg en større nyhetssending på tv hver kveld. Anonymkode: 2bd28...d0c 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #5 Skrevet 13. juni 2023 Bare nettavis. Og av og til på radioen i bilen Anonymkode: 332d8...dc1
kathyzz Skrevet 13. juni 2023 #6 Skrevet 13. juni 2023 Ikke ser på eller leser hver dag, noe jeg sluttet med under pandemien. Jeg ble psykisk sliten av det. Tror det er sunt å distansere seg litt
Kjetil E Skrevet 13. juni 2023 #7 Skrevet 13. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hører nyheter på radio, leser aviser, papir og nett, og får med meg en større nyhetssending på tv hver kveld. Anonymkode: 2bd28...d0c Samme her, med unntak av at jeg ikke leser aviser på papir, kun på nett. Men ellers hører jeg nyheter på radio dagen gjennom. NRK Alltid nyheter er vel den radiokanalen jeg hører mest på. I tillegg får jeg med meg Dagsrevyen.
enkefru Skrevet 13. juni 2023 #8 Skrevet 13. juni 2023 Ja, minst en nyhetssending om kvelden må jeg ha med meg
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #9 Skrevet 13. juni 2023 Ser aldri på nyhetene, leser også bare innimellom, får med meg de store sakene gjennom sosiale medier. K 33. Anonymkode: 02617...aa2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #10 Skrevet 13. juni 2023 Før fulgte jeg med på nettaviser (som NRK.no og lignende), fikk med meg det meste og så nyhetene på kveldstid i tillegg til det som snek seg inn av nyhetssending på radio under kjøring. Nå prøver jeg å høre/se minst mulig. Klart man får med seg mye men det er så utrolig mye negativt som skjer i verden og i Norge at jeg prøver å begrense det. Det gjør meg bare deprimert, urolig og usikker på fremtiden. Anonymkode: 5c142...65e
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #11 Skrevet 13. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Før fulgte jeg med på nettaviser (som NRK.no og lignende), fikk med meg det meste og så nyhetene på kveldstid i tillegg til det som snek seg inn av nyhetssending på radio under kjøring. Nå prøver jeg å høre/se minst mulig. Klart man får med seg mye men det er så utrolig mye negativt som skjer i verden og i Norge at jeg prøver å begrense det. Det gjør meg bare deprimert, urolig og usikker på fremtiden. Anonymkode: 5c142...65e Samme her, bevisst valg. Anonymkode: 02617...aa2
anon01 Skrevet 13. juni 2023 #12 Skrevet 13. juni 2023 Hører nyhetssendingen på radioen før jeg går hjemmefra om morgen før jobb og leser nyheter hver eneste dag (vg, lokalavisen), men skrur ikke på dagsrevyen nei.
Fant80 Skrevet 13. juni 2023 #13 Skrevet 13. juni 2023 Radio er alltid påskrudd på jobben,så får med meg nyhetene veldig mange ganger i løpet av en dag. Er enig med de som sier at de gjør meg deprimert og urolig. Så og si aldri noe jeg har lyst å høre som skjer. Bekymrer meg mer for hva som skjer innenlands en utenlands. Selv om jeg er bekymret over både krig i Ukraina og stadig økende polariseringer/konflikter i verden. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #14 Skrevet 13. juni 2023 Hører nyheter på radio hver morgen, og er innom et par nettaviser og leser litt. Har nesten sluttet å se på nyheter på tv, det går sånn inn på meg 😔 Anonymkode: 2f617...ffc
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #15 Skrevet 13. juni 2023 Leser aviser på nett, hører nyheter på P1, ser ofte en nyhetssending på tv om kvelden (ikke alltid), ser Debatten. Anonymkode: 9693c...2d9
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #16 Skrevet 13. juni 2023 Som oftest så ser vi på nyhetene. Anonymkode: 73b86...fc8
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #17 Skrevet 13. juni 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Lurer på om folk flest ser på nyheter hver dag, så spør dere her inne. Det er selvsagt viktig å holde seg oppdatert, men jeg kan likevel droppe nyhetssendinger både titt og ofte, da jeg ikke orker å følge med på all elendighet hver eneste dag. Er det flere som meg? Anonymkode: ba754...785 Enig med deg. Orker ikke, for er bare dritt på nyhetene. Anonymkode: f8ecc...c70
Fant80 Skrevet 13. juni 2023 #18 Skrevet 13. juni 2023 Å lese nyheter i nettaviser har jeg så og si sluttet med. Mye pga kommentarfelter osv. Det er så ekstremt mye hat og elendighet i de at det er nitrist.. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #19 Skrevet 13. juni 2023 Nei, leser og ser så lite som mulig. Får det med meg via andre folk (dessverre) uansett Anonymkode: fa7df...91c
Amossa Skrevet 13. juni 2023 #20 Skrevet 13. juni 2023 Jeg ser nyhetene etter middag hver dag. Pendler litt mellom nyhetene på NRK og TV2 etter hvor interessante temaene er. Liker Dagsnytt 18 og Helgemorgen på NRK. På TV2 liker jeg best Økonominyhetene. Jeg ser sjelden på Debatten o.l. programmer fordi jeg synes det dreiser seg mer om partidebatt enn om å belyse emnet. Hver kveld leser jeg èn lokalavis som jeg abonnerer på. I tillegg blar jeg gjennom nettavisene VG, Dagbladet, Aftenposten, Dagens Næringsliv, Nettavisen og kanskje noen flere. Når jeg leser om temaer som jeg vil vite mer om, googler jeg. Det kan være om lovverk, skattepolitikk, barnefordeling osv. Jeg er spesielt interessert i revisjoner som Riksrevisjonen gjør, f.eks. om Forsvaret, beredskap, skole, eldreomsorg og mye mer. Da leser jeg rapportene på nett. Har alltid vært politisk engasjert og har kommunalpolitiske verv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå