Gjest Rødtoppen Skrevet 17. januar 2006 #21 Skrevet 17. januar 2006 Finnes et helt harem av gode rødviner!! Mine favoritter akkurat nå er: - Casillero del diablo - Gato Negro Merlot - Chapelle du bois - Cabernet syrah Og så klart Boheme og Egri merlot, og sånne andre billige viner (greit å drikke når man skal ha noe lettdrikkelig, som smaker bra og ikke koster skjorta)
Kristin Skrevet 17. januar 2006 #22 Skrevet 17. januar 2006 Cuvée Christer Berens San Marzano Primitivo, Cuvée Christer Berens Montepulciano d'abruzzo og Cuvée Christer Berens Monastrell er tre av mine favoritter
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2006 #23 Skrevet 17. januar 2006 Det varierer så til de grader ettersom jeg velger vin i forhold til det som skal spises til. Drikker sjelden rødvin alene. Syns jeg får gode anbefalinger på polet og liker å prøve nye viner. Har imidlertid en spesiell forkjærlighet for italienske viner samtidig som jeg ikke hopper i taket av kjempekraftige Rioja viner. En nokså kraftig rødvin med masse smak som jeg faktisk liker er den argentinske vinen ALAMOS. Mye god vin for rundt en hundrelapp.
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2006 #24 Skrevet 18. januar 2006 Grande Arte Alicante Bouchet,Portugal.
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2006 #25 Skrevet 18. januar 2006 Ingen som har nevnt Amarone og Navarro?!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå