Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger tips! Min mor fyller 60 år snart. Hun skal ha en feiring med venner og familie. Hva ga dere i 60-års gave til mor/far?

Anonymkode: b2762...9b0

AnonymBruker
Skrevet

Spør! Folk på 60 har som regel alt de trenger. 

Anonymkode: 70f5f...63f

AnonymBruker
Skrevet

Reise - med barn og barnebarn

Anonymkode: 85d31...825

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Trenger tips! Min mor fyller 60 år snart. Hun skal ha en feiring med venner og familie. Hva ga dere i 60-års gave til mor/far?

Anonymkode: b2762...9b0

eb opplevelse av no slag. Har hun nevnt noe hun alltid har hatt lyst til å se eller gjøre?

AnonymBruker
Skrevet

Garn og kryssordbok.

Anonymkode: a13f9...cbf

AnonymBruker
Skrevet

Svigers ble 60 omtrent samtidig. Svigerfar fikk en opplevelse sammen med sønnene sine (middag og konsert med et band han elsker, men insisterte på å betale for hotellovernattingen  for alle tre). 
Svigermor fikk en dyr genser/jakke som hun hadde veldig lyst på, men syntes var for dyr. Hun har dårlig helse, og opplevelsesgave tilsvarende svigerfar sin var uaktuel. 

Anonymkode: ce758...b59

AnonymBruker
Skrevet

Konsertbilletter, opplevelser

Anonymkode: 1dfa0...23a

Skrevet

Jeg ga min mor en blomst da hun fylte 60.

Skrevet

Fancy flaske alkohol, typ det Vikingskipet. 
Vinsmaking.
Overnatting på hotell/spa.
Dagopphold på spa.
Ta med ut å spander feks biffmiddag med kino.

Kommer an på budsjettet ditt, mine fikk absolutt ikke noe så her fancy.

AnonymBruker
Skrevet

Pappa fikk gavekort på en jaktbutikk av oss, kanskje din mor ønsker seg noe fra en butikk... Hvis hun har en hobby, eller vil begynne med et prosjekt. Jeg hadde blitt glad for gavekort på feks en hagebutikk. Evt på et kjøpesenter. 

Anonymkode: 6ac8f...d45

AnonymBruker
Skrevet

60 ballonger med 60 forskjellige smågaver inni. Alt fra enkle hilsner, til små gavekort. Den største ballongen hadde en årgangsvin i seg som "hovedpremie"😄

Anonymkode: 66266...9a6

• Liker 1
Skrevet

Vi "barna" tok henne med på reise til en destinasjon hun alltid har snakket om. Samme på 70 års-dagen. Eller, ikke samme destinasjon, da😄

AnonymBruker
Skrevet

Vi kjøpte hagebenk ☺️ 

Anonymkode: 4c06c...835

Skrevet

Fra barna fikk mannen min og jeg flybilletter til hjembyen min i sør.  Søsknene mine ga gavekort til en kjent restaurant.  Så fikk vi champagneglass, vin og gavekort på Til Bords fra andre.  

Gi gave etter evne.  De fleste av oss på 60 har det vi trenger.

AnonymBruker
Skrevet

- Opplevelsesgaver som en konsert, en reise eller en middag på en restaurant som jubilanten liker. Sammen med dere selvsagt.

- Gavekort

Anonymkode: 94571...e73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...