Nelle Skrevet 12. januar 2006 #21 Del Skrevet 12. januar 2006 Eller wet-sex, hvordan løser man det i praksis...? :klø: ← I dusjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2006 #22 Del Skrevet 12. januar 2006 Til frysepulver: var derfor jeg la det inn på seksualitet for jeg faktisk blir seksuelt gal av å se slikt ansiktshår. grøss og gru, varulver og apekatter! ← Ja, du ja, men mange andre svarer bare at de generelt liker menn "sånn og sånn" I dusjen ← Ja, og det var det jeg lanserte for en som drev med det, men neida "det holder lenge med et håndkle i sengen"... Jeg har mine tvil om akkurat den gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Den undrende Skrevet 12. januar 2006 #23 Del Skrevet 12. januar 2006 Hmmm... hva mener man med fetisj da? I følge den gamle definisjonen er det dette: F65.0 Fetisjisme Et ikke-levende objekt blir brukt som stimulus for å oppnå seksuell opphisselse og tilfredsstillelse. Mange fetisjer har relasjon til menneskekroppen (f eks klær eller fottøy). Andre vanlige eksempler på fetisjer er materialer som gir en særlig virkning ved syn eller berøring (f eks gummi, plastikk eller lær). Fetisjene varierer i sin betydning for individet. I noen tilfeller tjener de bare til å øke den seksuelle opphisselsen som oppnås på vanlige måter (f eks ved å få partneren til å bruke en spesiell påkledning). Jeg tenker selv på fetisj, at det er noe som tenner en person noe voldsomt, men som blir sett på som lite seksuelt eller ikke-seksuelt av de aller fleste. Slik sett har jeg en fetisj, men jeg tror jeg tenner noe unormalt mye på menns overarmer, spesielt om de har på seg en spesiell singletlignende topp. Det tenner meg så voldsomt at det faktisk kan være plagsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Snart medlem* Skrevet 12. januar 2006 #24 Del Skrevet 12. januar 2006 Forskjell på fetish og "liker at de er sånn og sånn da". Har heldigvis ingen fetisjer... viker litt pes å f.eks. bare få den opp dersom dama er iført latex-kondomdrakt og parykk mens hun tråkker på en med stilletthæler f.eks... ← Nå er det gjerne ikke slik at man ikke tenner uten den aktuelle fetishen til stede, men at man tenner ekstra når dette er med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 12. januar 2006 #25 Del Skrevet 12. januar 2006 Overkropper med muskuløse overarmer og overkropp, men gjerne litt å ta i på magen Hender Lepper Veiviser Trønderdialekt Håndhjern er jo fine saker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå