Gå til innhold

Har ikke våknet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er han nekrofil? 

Anonymkode: 7f74e...09d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han må da merke at du sover??? En som sover har normalt øynene lukket, og hendene ligger slapt. Du beveger vel heller ikke kroppen din /hoftene mot hans når du faktisk sover. Det er som å ha sex med et lik, og han påstår han "trodde du var våken"? Med lukkede øyne og slapp kropp?

Eventuelt er du halvvåken men veldig søvnig, men nok halvvåken til at du deltar, men såpass i søvne at du har glemt det neste dag.

Anonymkode: c91b5...cf9

Skrevet

Opplevd å våkne under sexen en gang, verken jeg eller dama vet hvem som tok initiativ, så det var litt rar følelse

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Oisann!

TS her. Hva skjedde nå? Voldtekt?

Vi hadde jo sex på kvelden. Jeg er kona hans og han er mannen min. Vi elsker hverandre og ligger sammen jevnlig. Hvis han har lyst er jo det deilig. Snakket om det? Samtykke?? Hvorfor det? Det er jo ikke en ONS dette. Slutt, da.

Det rare her var det at jeg ikke har våknet, for det er kjemperart. Og tanken på at det kan ha gått for meg i søvne er jo sexy.

Det andre er jo ikke noe problem. Folk må ha det vanskelig i livet sitt når de klarer å gjøre noe fint til noe stygt, tenker jeg.

Anonymkode: 73d00...c89

• Liker 4
  • Hjerte 6
  • Nyttig 4
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Så lenge begge syns det er greit, ja. Dersom den ene ikke syns det er innafor er det ikke ok

Anonymkode: a44b2...bde

Det var ingenting i HI som tydet på at noe ikke var greit, egentlig? Eller tolket jeg det feil? 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Oisann!

Vi hadde jo sex på kvelden. Jeg er kona hans og han er mannen min. Vi elsker hverandre og ligger sammen jevnlig. Hvis han har lyst er jo det deilig. Snakket om det? Samtykke?? Hvorfor det? Det er jo ikke en ONS dette. Slutt, da.

Det rare her var det at jeg ikke har våknet, for det er kjemperart. Og tanken på at det kan ha gått for meg i søvne er jo sexy.

Det andre er jo ikke noe problem. Folk må ha det vanskelig i livet sitt når de klarer å gjøre noe fint til noe stygt, tenker jeg.

God det er noen "voksne" her inne :) Noen som klarer å finne ut selv om noe er feil eller ikke... 

Jeg har opplevd noe lignende, våknet av å ha sex med min daværende kone, ingen av oss viste hvem som startet. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Sovevoldtekt kalles det

Anonymkode: b65e2...142

Hvis du leser det hun skriver, så ser du at det er helt greit at han bare forsyner seg i deres forhold, da er det ikke voldtekt, altså ikke voldtekt 

Anonymkode: cdc87...639

• Liker 1
Skrevet

Aldri opplevd å ikke våkne, men sover ganske lett. Så våkner når han tar i meg som regel. Synes det et digg å ha sex i halvsøvne og helt uten kommunikasjon.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Oisann!

Takk for at det finnes flere vettuge der ute som ikke har blitt helt hjernevasket av woke kulturen!

Var redd dette var nok et innlegg som ville validere tilfellet som voldtekt. Og jeg er ganske sikker på at jeg ikke er den eneste som har fått et utvannet forhold til begrepet dessverre. Noe som er skrekkelig synd, for voldtekt er alvorlig.

Jeg våkner ofte av at mannen har sex med meg, og det er det diggeste jeg vet.

Anonymkode: 4c07c...16c

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Når man er i et forhold er vel det ok? Jeg forsyner meg ofte av min mann midt på natten og det er noe av det beste han vet selv om han er i halvsøvne...

Woke culture ass! 

Anonymkode: 90336...9fe

Kjenner en som satt mange år i fengsel for å ha gjort dette mot samboeren. Selvsagt er det voldtekt om man ikke har fått samtykke.

Anonymkode: 8b08e...53a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Kjenner en som satt mange år i fengsel for å ha gjort dette mot samboeren. Selvsagt er det voldtekt om man ikke har fått samtykke.

Samtykke til at man kan forsyne seg når man vil kan fint gjøres i forkant 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Samtykke til at man kan forsyne seg når man vil kan fint gjøres i forkant 

Om man har avtalt det og har et forhold der det er greit å forsyne seg fritt, er det selvsagt helt greit, og det ser ut til at TS og mannen har det, noe som er flott for dem.

Men det er litt skummelt at folk her i tråden ikke mener at det er voldtekt når det ikke er godkjent på forhånd. Jeg lurer på om de personene hadde innrømmet alt i et avhør dersom de ble anmeldt, siden de mener at det uansett ikke er ulovlig og bare handler om "woke"-kultur.

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker said:

Om man har avtalt det og har et forhold der det er greit å forsyne seg fritt, er det selvsagt helt greit, og det ser ut til at TS og mannen har det, noe som er flott for dem.

Men det er litt skummelt at folk her i tråden ikke mener at det er voldtekt når det ikke er godkjent på forhånd. Jeg lurer på om de personene hadde innrømmet alt i et avhør dersom de ble anmeldt, siden de mener at det uansett ikke er ulovlig og bare handler om "woke"-kultur.

For min del vil et slikt "samtykke" eller godkjenning være noe man gradvis finner ut av i et forhold, ikke alt trenger å stå på en standardisert og tinglyst fullmakt. 

Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg hadde likt kjempegodt hvis han lå med meg når jeg sov. Liker å ligge med ham uansett og alltid.

Anonymkode: a2103...021

Selv har jeg ikke noe i mot å bli vekket på natten for et knull om partner er kåt. Det er noe herlig magisk når partneren er så lysten på deg at han/hun ikke klarer å vente til neste morgen. Men det er en enorm forskjell å eksplitt tillate noe eller bli vekket for å være "aktiv-ish" deltaker ... og at noen gjør noe med deg når du ikke er bevisst.

Trådstarter snakker om at hun ikke har visst at han utførte seksuelle handlinger med henne. Uten eksplitt samtykke på forhånd eller samtykke underveis ... vel da er man farlig nær sovevoldtekt, om ikke over den grensa.

7 hours ago, Bamseklemmer said:

Men hvem er som forvirrer hjernen med å tro at TS ikke har gitt samtykke? Synsing?

Ærlig talt.. samtykke i et forhold er ikke noe man gir hver natt..  jeg tror det er derfor så mange skriker voldtekt, som loggfører sexen🤭

Samtykke kan gis på mange måter. Man kan eksplitt si "du må gjerne knulle meg når jeg sover"... og det er totalt ok. Da har vet man om det og begge parter syns det er greit. Er man deltaker i sexen gir man også sitt samtykke. Man trenger ikke hele tiden si "ja, fortsette å knulle meg" for at man skal oppfylle kravet om samtykke.

Innerst inne tror jeg du vet dette... men du bruker kanskje dumheten som et retorisk verktøy?

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Skulle ønske jeg kunne sove så tungt. For jeg blir bare irritert når han tar på meg når jeg sover. Men skulle likt å ikke bli det. Og bare bli forsynte av

Anonymkode: 147e5...797

Skrevet
Even Tuell skrev (2 timer siden):

Innerst inne tror jeg du vet dette... men du bruker kanskje dumheten som et retorisk verktøy?

Den største dumheten jeg ser, er all synsingen om voldtekt uten grunnlag. De skriver jo som om kjæresten til TS, er en infisert psykopat uten evne til å forstå det han gjør.

Så jo, det å hyle voldtekt er bare avsporing fra fakta TS skriver om.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Tiuren skrev (9 timer siden):

God det er noen "voksne" her inne :) Noen som klarer å finne ut selv om noe er feil eller ikke... 

Jeg har opplevd noe lignende, våknet av å ha sex med min daværende kone, ingen av oss viste hvem som startet. 

Dere er  begge voldtektsmann og kvinne. Dere bør sammen gå til politiet, anmelde dere selv for gjensidig voldtekt.  Ja så hvordan føles det å være voltektsmann nå(per KG 'logikk')

Anonymkode: fa140...dea

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Oisann!

Hva er fint med å ikke vite at man har hatt sex med partneren sin TS? Altså flott for deg at dette er noe du syns er OK, for all del - men det å forsøke normalisere at din partner har sex med deg mens du er "bevistløs" er ikke en sexy greie - da vekker man partneren sin og har sex sammen, det er mye mer normalt enn å jokke på noen som sover i min verden.. beklager - det handler ikke om å gjøre en fin ting stygg, det klarer han helt fint selv slik jeg ser det.. Sex i ensomhet med noen som ikke er tilstede kan umulig være en fin opplevelse så sant man ikke er into den type ting.. og er man det har man sansynligvis snakket om at det er greit osv..  Sex er ikke fritt frem selv om man er i et forhold og elsker hverandre, man kan ikke bare uten videre forsyne seg av en annens kropp fordi man selv vil det - men nå virker det som om du syns det er OK så da er det vel kanskej greit å innlede med det? 
Mannen har sex med meg mens jeg sover og det er greit for meg men hvorfor sover jeg gjennom sexen og orgasmen, er det flere som er som meg ville vært et bedre utgangspunkt - da ville du blitt spart for svarene som sier at nei dette er ikke normalt for de fleste.. 

AnonymBruker
Skrevet

Åpenbar trolletråd, og folk går rett på🙄

Anonymkode: 4e5da...7f2

AnonymBruker
Skrevet

Eit spørsmål som aldri kan besvares  med annet en NEI  !...   Sover du ?

Å lirke en penis inn i en kvinne når hun sover utan at hun merker noe til det er bare tøvprat !.  Hun må  i såfall vera bedøvet, eller i en tilstand til å merke noe. 

Anonymkode: fdb2c...f25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...